Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.
Moderator: Moderatorer
-
Johan N828
- MAX BOOST
- Innlegg: 2414
- Registrert: 28 aug 2006, 17:18
- Medlemsnummer: 828
- Navn: Johan H
- Sted: Bærum
Legg inn
av Johan N828 » 26 sep 2007, 00:25
Bjørk N1057 skrev:hahaha.. Invar eide johan...

Det kvalifiserer ikke som eid da.
Han missforstod meg. Jeg hadde aldri nevnt at jeg ville ha satt på blåkran feks.
EDIT: Hva er det høyeste noen her vet at APC kan lade. Jeg har aldri sett noe mer en rundt 1.0 bar.
Sist redigert av
Johan N828 den 26 sep 2007, 03:00, redigert 1 gang totalt.
-
Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Legg inn
av Tor N12 » 26 sep 2007, 00:35
La nå ikke dette spore helt av...
Husk bare at når man gir tips på de tekniske sidene så bør man enten være rimelig sikker på at det svaret man gir er korrekt eller i allefall gjøre det klart om det er noe man tror man vet.
Jeg tolket også svaret ditt i retning forsvar for blåkran Johan

M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
-
Isdahl N1069
- 2.0 bar

- Innlegg: 853
- Registrert: 22 mar 2006, 23:29
- Medlemsnummer: N1069
- Navn: Patrick Isdahl-Engh
- Bil: Suzuki Baleno GL-"R"
- Sted: Langhus
-
Kontakt:
Legg inn
av Isdahl N1069 » 26 sep 2007, 03:59
Var vel bare tema'et mitt igjen da, som gjorde at folk har tatt litt av. Har ikke hatt no prob med blåkran ennå, men er jo enig i at APC er det beste for bilen. B.C'en er jo bare midlertidig, inntil jeg får bytta trykkgiveren.
1987 Saab 900 T8 (Solgt)
1997 Saab 9000 CSE 2.0T (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0i (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0t Coupè (Bruks/Prosjektbil)
2000 Saab 9-3 2.0i aut. (Solgt)
2001 Suzuki GL-"R" 1300 (Bruksbil)