Oljep?fylling, girkasse 900
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Oljepåfylling, girkasse 900
Hei.
Har no endelig fått taki QS-olja som eg skulle ha.
Henta også ut bilen i dag (dagen starta foressten med strålandes sol, og like etter bilen var ute var det plask-plask...) so det er like før olja skal byttast.
Tenkte derfor litt på korleis eg skal fylle på, er den greiaste måten å skru ut skruen der peilepinnen var på tidligare modellar, og finne ei trakt og mate på?
Ein annan ting er at det kan verte kinkig med å sjekke kva oljenivået er etter påfylling, er det nokon som har gode idear her?
Eg kjøpte somsagt QS Special 2105, og den kom i 0,946 liters flasker.
Eg meinar på at det skal vere rundt 3 liter på ei girkasse, kan nokon bekrefte/avkrefte det? Tenkte fysst på å berre fylle på 3 flasker, og deretter ein desiliter eller so. Då er en ihvertfall nær 3 liter...
Har også granska litt dette med filter i girkassa.
Växellåds-Jörgen sel filter, magnettapp og nye lok til ein samla pris på 250 SEK. Men etter ein diskusjon med SAAB-verkstedet mitt kom eg fram til at det ikkje er nødvendig, då filteret i girkassa berre er eit filter for å hindre sprut, altså oljen går ikkje gjennom det filteret. Det som er viktig er å ta vekk metallspon frå magneten når magenten er fri. Filteret skal byttast om det ikkje ser bra ut.
Olja som eg kjøpte kosta BTW 80 kroner flaska (som sagt 0,946l=1qt.) om nokon skulle lure på det. For din nærmaste forhandlarar, sjekk http://www.quakerstate.no eller send ein mail til QS, adressa finns på sida.
Har no endelig fått taki QS-olja som eg skulle ha.
Henta også ut bilen i dag (dagen starta foressten med strålandes sol, og like etter bilen var ute var det plask-plask...) so det er like før olja skal byttast.
Tenkte derfor litt på korleis eg skal fylle på, er den greiaste måten å skru ut skruen der peilepinnen var på tidligare modellar, og finne ei trakt og mate på?
Ein annan ting er at det kan verte kinkig med å sjekke kva oljenivået er etter påfylling, er det nokon som har gode idear her?
Eg kjøpte somsagt QS Special 2105, og den kom i 0,946 liters flasker.
Eg meinar på at det skal vere rundt 3 liter på ei girkasse, kan nokon bekrefte/avkrefte det? Tenkte fysst på å berre fylle på 3 flasker, og deretter ein desiliter eller so. Då er en ihvertfall nær 3 liter...
Har også granska litt dette med filter i girkassa.
Växellåds-Jörgen sel filter, magnettapp og nye lok til ein samla pris på 250 SEK. Men etter ein diskusjon med SAAB-verkstedet mitt kom eg fram til at det ikkje er nødvendig, då filteret i girkassa berre er eit filter for å hindre sprut, altså oljen går ikkje gjennom det filteret. Det som er viktig er å ta vekk metallspon frå magneten når magenten er fri. Filteret skal byttast om det ikkje ser bra ut.
Olja som eg kjøpte kosta BTW 80 kroner flaska (som sagt 0,946l=1qt.) om nokon skulle lure på det. For din nærmaste forhandlarar, sjekk http://www.quakerstate.no eller send ein mail til QS, adressa finns på sida.
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Innlegg: 3943
- Registrert: 28 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Re: Oljepåfylling, girkasse 900
fant ei gøyflaske (saftflaske). den har tut som er litt spiss. tok av denne og satte på ei 1,5 liters cola flaske. så satt jeg flaska nedi hullet og bare fylte på.Hjelle, N6 skrev:Hei.
Har no endelig fått taki QS-olja som eg skulle ha.
Henta også ut bilen i dag (dagen starta foressten med strålandes sol, og like etter bilen var ute var det plask-plask...) so det er like før olja skal byttast.
Tenkte derfor litt på korleis eg skal fylle på, er den greiaste måten å skru ut skruen der peilepinnen var på tidligare modellar, og finne ei trakt og mate på?
Ein annan ting er at det kan verte kinkig med å sjekke kva oljenivået er etter påfylling, er det nokon som har gode idear her?
Eg kjøpte somsagt QS Special 2105, og den kom i 0,946 liters flasker.
Eg meinar på at det skal vere rundt 3 liter på ei girkasse, kan nokon bekrefte/avkrefte det? Tenkte fysst på å berre fylle på 3 flasker, og deretter ein desiliter eller so. Då er en ihvertfall nær 3 liter...
Har også granska litt dette med filter i girkassa.
Växellåds-Jörgen sel filter, magnettapp og nye lok til ein samla pris på 250 SEK. Men etter ein diskusjon med SAAB-verkstedet mitt kom eg fram til at det ikkje er nødvendig, då filteret i girkassa berre er eit filter for å hindre sprut, altså oljen går ikkje gjennom det filteret. Det som er viktig er å ta vekk metallspon frå magneten når magenten er fri. Filteret skal byttast om det ikkje ser bra ut.
Olja som eg kjøpte kosta BTW 80 kroner flaska (som sagt 0,946l=1qt.) om nokon skulle lure på det. For din nærmaste forhandlarar, sjekk http://www.quakerstate.no eller send ein mail til QS, adressa finns på sida.
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Sjekka etter på at det var 3 liter som står i instruksjonsboka, og det var det, so den er grei.
Ang. påfylling so må det vel finns ei trakt på verkstedet. Har muligheit til å snike meg inn på eit verksted å låne lyftebukk eller grav for å skifte olje. QS-flaskene har også ein kona tut, so det går vel å sette tuten rett nedi påfyllingsholet også vil eg tru.
Ang. påfylling so må det vel finns ei trakt på verkstedet. Har muligheit til å snike meg inn på eit verksted å låne lyftebukk eller grav for å skifte olje. QS-flaskene har også ein kona tut, so det går vel å sette tuten rett nedi påfyllingsholet også vil eg tru.
Hei,
på min to OG900 m. 5-trinns kasser (tappeplugg og peilepinne), så er det igjen ca. 1 liter etter tapping, tror dette ligger i en kulp ved pimærkjedet.
Derfor bør du kanskje skifte olje flere ganger til den gamle oljen er helt utblandet slik at den oljen du tapper er klar og ren.... Deretter kan du bruke den dyre "super premium" oljen.
Personlig bruker jeg vanlig mineralolje og er fornøyd med det
For å fylle på ny olje bruker jeg en manuell oljefyller/pumpe som tar 0.5 liter, ser ut som en stor sykkelpumpe med en 30cm plastslange i enden. Med denne suger jeg opp en halv liter av gangen og presser olje inn i påfyllingshullet. Kjøpte den på Bilextra. Det bøyelige plastrøret gjør at du kan "fylle opp" fra undersiden eller "fylle ned" fra oversiden.
på min to OG900 m. 5-trinns kasser (tappeplugg og peilepinne), så er det igjen ca. 1 liter etter tapping, tror dette ligger i en kulp ved pimærkjedet.
Derfor bør du kanskje skifte olje flere ganger til den gamle oljen er helt utblandet slik at den oljen du tapper er klar og ren.... Deretter kan du bruke den dyre "super premium" oljen.

Personlig bruker jeg vanlig mineralolje og er fornøyd med det

For å fylle på ny olje bruker jeg en manuell oljefyller/pumpe som tar 0.5 liter, ser ut som en stor sykkelpumpe med en 30cm plastslange i enden. Med denne suger jeg opp en halv liter av gangen og presser olje inn i påfyllingshullet. Kjøpte den på Bilextra. Det bøyelige plastrøret gjør at du kan "fylle opp" fra undersiden eller "fylle ned" fra oversiden.
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Hm, no har ikkje eg tappeplugg på den kassa eg har, vil all olje sipe ut når eg løyser skruane på diff.huset og jekkar opp bilen i framkant, slik at oljen sig attover?macgeier skrev:Hei,
på min to OG900 m. 5-trinns kasser (tappeplugg og peilepinne), så er det igjen ca. 1 liter etter tapping, tror dette ligger i en kulp ved pimærkjedet.
Derfor bør du kanskje skifte olje flere ganger til den gamle oljen er helt utblandet slik at den oljen du tapper er klar og ren.... Deretter kan du bruke den dyre "super premium" oljen.![]()
Personlig bruker jeg vanlig mineralolje og er fornøyd med det![]()
Ang. "super premium" olje so veit eg ikkje det, prisen var ihvertfall billig.
Betalte som sagt 320:- for 4 flasker, og noko særlig under det er det vel ingen som betalar for eit skift med motorolje? Kva ligg vanlig mineralolje på i pris, av ein som ikkje er altfor kjip? (typ. Biltema med venner)
Sist jeg byttet på T16 så brukte jeg:
Castrol Multi Kanne 4 liter 139:-
Mekonomen part nummer: 41-C4007024
Har vært veldig fornøyd med den, tror tilogmed at kassen ble mer stillegående.
http://www.mekonomen.no/katalog.asp?but ... 00&sprak=N
Castrol Multi Kanne 4 liter 139:-
Mekonomen part nummer: 41-C4007024
Har vært veldig fornøyd med den, tror tilogmed at kassen ble mer stillegående.
http://www.mekonomen.no/katalog.asp?but ... 00&sprak=N
Hmmm, er ikke sikker, tror at bunnen har et "støtte skott" for mekanisk styrke. Oljen kommer anatageligvis ikke over dette skottet uansett hvor mye du jekker opp bilen, tror eg..Hjelle, N6 skrev: Hm, no har ikkje eg tappeplugg på den kassa eg har, vil all olje sipe ut når eg løyser skruane på diff.huset og jekkar opp bilen i framkant, slik at oljen sig attover?
Da jeg kjøpte T16`en for 5 år siden (212.000km) så var oljen på girkassa svart som tjære, og vanskelig å gire. Byttet oljen hver 14 dag ihvertfall 5 ganger før den begynte å se klar ut

Oljen var tydeligvis aldri byttet og i Saab sitt serviceprogram så tror jeg heller ikke at det er et punkt for dette...
Siden den gangen har kassa fungert som smør (nå 387.000km)

- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Hm, eg har funne ei "løysing", kanskje ikkje so veldig bra men den får duge.
Varmkøyrer bilen slik at olja vert mest mulig tynnflytande.
Jekkar opp bilen slik at det vert litt halling på kassa, slik at olja kjem bakover.
Det geniale er då at eg finn meg noko å måle opp den olja som kjem ut, slik at eg då kan fylle opp det antal liter som kjem ut. Då vert det mest sansynlig ikkje for mykje olje.
Om den olja som er på kassa ikkje lignar på noko bra, fyll eg opp med vanlig mineralolje (skal somsagt bytte olja på eit verksted, dei har nok slikt).
Bilen (og dermed kassa) er ikkje køyrd meir enn rundt 73kkm, og det er ein M91, so det vert spanandes å sjå kva som kjem ut...
Varmkøyrer bilen slik at olja vert mest mulig tynnflytande.
Jekkar opp bilen slik at det vert litt halling på kassa, slik at olja kjem bakover.
Det geniale er då at eg finn meg noko å måle opp den olja som kjem ut, slik at eg då kan fylle opp det antal liter som kjem ut. Då vert det mest sansynlig ikkje for mykje olje.
Om den olja som er på kassa ikkje lignar på noko bra, fyll eg opp med vanlig mineralolje (skal somsagt bytte olja på eit verksted, dei har nok slikt).
Bilen (og dermed kassa) er ikkje køyrd meir enn rundt 73kkm, og det er ein M91, so det vert spanandes å sjå kva som kjem ut...
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Oppdatering: Hadde tenkt å bytte girolja i går kveld, men kom på (selfølgelig etter eg hadde fått bilen på inn på verkstedet, men eg fekk då bytta motorolja) at eg muligens skulle ha hatt ei ny pakkning for loket som må skruast av.Det vert nok å bestille ein slik sats frå vxllåds-Jörgen før eg prøvar på nytt... 
