Hej alle glade saab mennesker
Her har i en meget glad gut

Det er nemelig lykkedes mig at finde frem til samtlige 2D T16 bilerne af denne "serie" (eller hvad man nu skal kalde dem

)
Der var som sagt 4 af slagsen fra begyndelsen,de var som fölgene:
Förste bil der kom ud var min (hvid) men min er også den eneste af slagsen der er bygget uden for samlebåndet = forseriebil.De andre er bygget sammen med seriebilerne på båndet og har almindelige VIN's.
Bil nummer 2 er en mörk-grå skapelse med lidt over 300.000 km på måleren,og ikke mindre end 13 ejere

Jeg har i dag ikke fået ordenlig kontakt med ejeren så jeg er ikke helt 100 på denne bil endnu.
Bil nummer 3 er også hvid af slagsen,men desvärrer er det også denne som er skrottet
Jeg har dog fået oplysninger der bekräfter at bilen fandtes 2002,men det er også det eneste jeg ved om den.
Bil nummer 4 - den siste af dem,er sort af slagsen med röd interiöer,har kört ca 230.000 km med 8 ejere til i dag.
Min bil har kört 197.000 km med mig som den 6:e ejer.Her skal man dog lige huske på att det selv er saab der står som de 2 förste ejere.Den förste af dem var internbilsavdelingen og den anden bilforsäjlningen.Dertil har bilen så gået i samme slägt til jag overtog den
Noget der overrasker mig meget,er at desse 3 biler ikke er särlig godt udrustede.C-lås og bagspoiler er det eneste de har tilfäldes med min
En anden sjov ting er at de blev udtaget tidl i trafik i det förste kvatal af 1989 - min som er bygget langt för dem kom ikke "ud" för 1990.09.07

guderne vide hvor den har väret i den tid
M V H
Jasper