---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
på aero'n er det gjort et par rare løsninger. det er sikkert 4 t-stykker der, pluss en slange som henger og dingler, som gud veit hvor skal.
dette er jo i prinsippet enkelt. jeg vil rett og slett ha vakuum/trykk fra innsug og opp til målerne. omtrent slik er "nettet" nå, for den som skjønner tegninga mi:
Edit: fjerna tegninga da den var VELDIG misvisende.
som dere ser har jeg funnet en løs slange, og en ledig plugg (så langt) disse to har jeg prøvd å forene/gjenforene, men vakumet ser ikke ut til å gå gjennom den "?'en" jeg får slanger fra målerne til, for målerne holder seg fortsatt på null når jeg starter bilen.
jeg er ikke helt dum, og regner med at minst èn av de boksene jeg har satt spørsmålstegn på, er cruisecontrol-relatert

så om noen har et forslag, en tegning, eller enda bedre, et slags koblingsskjema for vakumnettet til en og900 turbo 16v med cruisecontrol, så er jeg veldig takknemlig! kanskje løsningen til og med fører til at bilen ikke bare kjører på glt lenger også?

Mvh Edward