Vel, topic forklarar vel det meste av det eg lurer på...
http://www.speedparts.se/prod/uppgrad_93.shtml
Nokon som har erfaring med dette settet?
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Du ville ikkje bite på fleire spøkar Børre? (og samtidig spolere min?
)
Reknar med det er ein spøk, den kom ihvertfall i fjor i eit nyheitsbrev frå Speedparts den 1. april (2003), og har ikkje sett den att på sidene deira.
Eit lite søk gjorde att eg fann den att her for nokre dagar sidan (heit tilfeldig faktisk), og ei effekt auke på over 100% er då litt for mykje av det gode.




Reknar med det er ein spøk, den kom ihvertfall i fjor i eit nyheitsbrev frå Speedparts den 1. april (2003), og har ikkje sett den att på sidene deira.
Eit lite søk gjorde att eg fann den att her for nokre dagar sidan (heit tilfeldig faktisk), og ei effekt auke på over 100% er då litt for mykje av det gode.
- skilpaddaN287
- 2.0 bar
- Innlegg: 537
- Registrert: 10 mar 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
Å få en totakter på 850cc fra 52 til 100+hk skal egentlig ikke være så vanskelig (har sjøl hatt en 500 på 97hk)men dette kitet vil nok ikke bidra med så veldig mye effekt.
Men de som har totakts-saab kunne nok dratt nytte av både ypvs og reedvalve( bedre bunndrag og noe bredere effektbånd)


Men de som har totakts-saab kunne nok dratt nytte av både ypvs og reedvalve( bedre bunndrag og noe bredere effektbånd)
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230