har nå bytta over til ventilerte bremser på min 84 mod og snart blir det t16 motor i den. otoren er klar til å settes nedi, men ett spm.
må jeg bytte bensinledningene fra tanken og fram eller kan jeg bruke opp samme plassen som t8 filteret?
kan jeg sette på en lengere slange på retur eller vil det være så masse trøkk at ledningene spretter fra hverandre?
det er altså ut i fra bensinregulatoren.
snart i m
Moderator: Moderatorer
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Innlegg: 1101
- Registrert: 21 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Hvis du finner en kobling som holder godt så kan du skjøte den returslangen. Bruk noen koblinger som er rillet i motsatt retning av slangen når du trer den på. Og stram til med noen gode slangeklemmer. Det skulle holde godt. Du trenger ikke legge opp ny helt i fra tanken.. Det er ikke så mye trykk på returen som det er på materdelen.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
- skilpaddaN287
- 2.0 bar
- Innlegg: 537
- Registrert: 10 mar 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
Hva slags bremser har du satt på? Har du konvertert til håndbrekk bak eller har du bare bytta skivene? Vurderer oppgradering av bremser men er ikke sikker på hva jeg skal velge.
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230