Heisann!
Historien min skjedde faktisk i går, og før jeg fikk i det hele tatt start på bilen.
Jeg jobbet overtid, og det var minusgrader ute, så når jeg skulle ut til bilen på kvelden, så hadde jo såklart alle låsene låst seg (vasket bilen dagen før), untatt bagasjedøra i min 9000CC. Jeg er en liten gutt, så jeg hadde ikke store problemer med å komme meg inn der, for å starte bilen. Der ligger jeg da, med beina hengende ut bagasjedøra, og arma strekt for å rekke tenninga, når jeg plutselig ser noen lommelykter utenifra, og en kar roper "KOM DEG UT AV BILEN!"
Jeg klarer å få dratt meg ut av bilen igjen, og der ser jeg tre politifolk står, og volvo-bilen dems, som de hadde kjørt rett over gresset for å komme seg til meg. Før jeg fikk forklare meg fikk jeg vite at jeg så ut som prototypen på en biltyv (de trodde sikkert jeg var en idiot). Det var jo lett å bevise at bilen var min, men jeg må innrømme at jeg likevel var rimelig nervøs.
Typisk politi, rett etter de hadde kjørt, så kommer det en rakkær i en BMW som lå sidelengs bortover veien. De skulle heller tatt han enn meg.