http://www.saab.com/main/GLOBAL/en/94X_ ... ndex.shtml
Bare små da men

Moderator: Moderatorer

HVEM tenker på miljø????Dieseldyret skrev:Synes ikke det er riktig å lansere en såpass voksen "suv" i disse miljøtider.
Ihvertfall ikke for et så miljøprofilert merke som Saab.

Biopower ja...en motesak for øyeblikket.Daniel N683 skrev:Synes nå ikke den var *så* ille da.. Uansett trenger jo Saab flere modeller å velge mellom.
Det finnes jo folk her inne som kjører Volvo xc90 kun fordi Saab ikke leverer akkurat denne bilen.. enda.. Claus, det er bare å begynne å spare
BioPower anyone?Dieseldyret skrev:Synes ikke det er riktig å lansere en såpass voksen "suv" i disse miljøtider.

Miljøsvinzero900t skrev:HVEM tenker på miljø????Dieseldyret skrev:Synes ikke det er riktig å lansere en såpass voksen "suv" i disse miljøtider.
og om den bruker 1,05 på mila er det fortsatt mindre enn den jeg har nå, kan jo kjøpe den så jeg sparer en 50 lapp i uka

).
 ).

ottorasmussen N242 skrev:Vel, Kristianur, jeg tenkte i de samme baner da jeg så bildene, men om dette ikke blir en genuin saab, så blir det en daewoo-saab.
Laget i korea og gode greier.
Merkenavnet daewoo utgikk til fordel for chevrolet.
Daewoofabrikken i Korea lager opel antara, samt chevroletutgaven av samme bil.
Så når produksjonslinjen likevel eksisterer kan det virke sannsynlig at 9-4x vil bli produsert i korea.
Synd og skam å se griffen nok en gang redusert til gallionsfigur på riskoker.