9-5 kom jo etter hvert med 3 utstyrsnivåer (så vidt jeg har skjønt) - Vector, Arc og Aero.
I tillegg er det det som kalles pilotpakken - som jeg har skjønt bestod av regnsensor, el.seter m memory og hva mer ?
Jeg er på jakt etter en 9-5, primært fra 2004. Da fikk de ESP som standard. Men å finne en med det rette utstyrsnivået er nesten umulig. De mangler alltid noe. Har de parkeringssensor så mangler de nesten alltid regnsensor. Eller alarm...eller noe annet.
Noen som kan oppklare litt rundt hva som var standard utstyr på vector, hva som var med i pilotpakken etc ?
Dersom en annonse skilter med en bil som har el.seter med memory - kan jeg da f.eks anta at den også har alarm selv om det ikke er spesifisert i annonsen ?
Syns det er forsvinnende få eksemplarer som er annonsert med regnsensor, så har nesten bestemt meg for å droppe dette kravet. Men el.stoler med memory er umåtelig praktisk når samboeren har setet i fremste posisjon, mens undertegnende må ha det i bakerste...Etter hun har kjørt kommer jeg ikke inn i bilen en gang