Ja ja, da er jeg endelig kommet meg opp til Hitra.
Sirkuset begynte Onsdag morra, dagen før jeg skulle dra..
Da begynte motorlampa å lyse i 9-5en, leverte bilen på saab i Drammen og svaret var: bare å kjøre var bare en feilmelding som ikke betydde noe... (ja dem sa det)
Så satte meg i bilen på Torsdag kveld, med planen om å kjøre natta opp...
Kom til et stykke etter Jevnaker og da begynte den lampa å lyse igjen...
Kjørte solig til nermeste bensinstasjon, etter å ha fyldt på olje og snakka med Onkelen min, så fant jeg ut i og med at saab hadde dagen før sagt at den feilen ikke betydde noe så stolte jeg litt på dem...
Kom til Gjøvik, og fikk henta no deler der. Skulle dra videre og bare helt tilfeldig sjekka jeg olja... hmm, der var det mindre enn sist....
Fant en bensinstasjon med bukk så fikk bilen opp der og tørka bunnbanna + rundt filter og div da det var mye møkk/olje der...
Kjørte en runde og løfta opp bilen igjen og der var det fersk olje rennende på passasjer siden ut om dekket, så er en olje lekasje et sted.
Kom meg opp med 9-3en til dama, men får da ikke med alt som vi skulle da jeg hadde lånt 9-5en til pappa fordi det er stasjonsvogn...
Men men, skal bli morro å høre hva saab sier når pappa kommer hjem fra ferie og skal levere bilen igjen...
Saab i drammen hadde bilen 1 hel dag og fant ikke ut noe, jeg brukte to timer isen service hall og fant ut at han lakk olje...
Gjør dem ikke noe annet enn å lese av feilmeldinga på dataen i bilen på verksteder nå om dagen?????
Møkk lei av at alltid skal det skje når jeg har bilen, sist røyk bensin pumpa....