EDIT: Treffet blir søndag 30. mars, oppmøte klokken 12 ved Maxi Sandnes. Regner med vi tar en kjøretur og stopper et sted, og håper på godvær

Moderator: Moderatorer
Sørgelig nok nei. SONY tv'en havna nogen hakk opp på listå, å itte å ha kjøpt leilighet i trondheim så innsåg eg at det får ligga litt på hyllå,Frode N073 skrev:e med på den.
e klar som et egg for å få på sommarhjulå![]()
fått tak i 16" nå Ottar?
Penger til overs til nye sommerfelger? Eller kanskje til å fikse lekkasjen i bakluka?Rolfi N-1248 skrev:så då får d ble steg2boks
Ja, det har jeg også lurt på! Hvordan var det nå igjen Ottar?Rolfi N-1248 skrev:OT, ka i helsikken ska du t tr.heim å gjør?
hehe, det er på gang alleredeEirik N396 skrev:Penger til overs til nye sommerfelger? Eller kanskje til å fikse lekkasjen i bakluka?Rolfi N-1248 skrev:så då får d ble steg2boks![]()
Utvide mine horisonterEirik N396 skrev:Penger til overs til nye sommerfelger? Eller kanskje til å fikse lekkasjen i bakluka?Rolfi N-1248 skrev:så då får d ble steg2boks![]()
Ja, det har jeg også lurt på! Hvordan var det nå igjen Ottar?Rolfi N-1248 skrev:OT, ka i helsikken ska du t tr.heim å gjør?
påsken er vel over når påskeafta er ferdig? menneh. har ikke peiling på når påsken er i år, men har hørt den skal være tidliglaesi N1097 skrev:Ja, hørrtes kos ut!![]()
Har time hos biltilsynet for å få nye sommerhjula inn i vognkortet 26mars..
så regner med å sko om rundt de tidene.. når e påsken over btw?
kjører du?it`s a MAN`s world