Takker for alt hittil Bent, Ole og....dama til Ole

Moderator: Moderatorer
Da kunne tråden blitt postet i Distrikt Øst, eller hva det heter, altså under distriktene våre.....Isdahl N1069 skrev:Respekterer at folk har forskjellig mening, og du har jo ett poeng. Oversikten går egentlig mest på den "folkegruppen" som holder til i nærheten av Speedparts. Altså vi i Øst...
Sry, my bad. Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere den.Ingvar N629 skrev:Hvordan i all verden havnet denne tråden under STCN Styret?? Flytter til OT...
Er jo for alle som bruker/kommer til å bruke. Er jo det som er interessant å sekristianur N1169 skrev:Er det lov å trykke ja, hvis jeg vet at jeg kommer til å bruke dem etterhvert?
er forøvrig enig i at nettsida ikke akkurat er state of the art, men jeg har forstått det sånn at det er veldig greit å bare ringe dem å få svar på hva man trenger.. Og det er jo stas.
Er sånn det skal værefrkristiansen skrev:selv bor jeg i nord norge, og jeg bestiller alt jeg kan av deler av de gutta på speedparts, for jeg vet at jeg får den oppfølgingen jeg trenger i etterkant for å få tinga på stell på egen hånd. Og de gangene jeg befinner meg i Oslo med bilen, så er speedparts en obligatorisk stopp, for å få lit ekstra skikk på SAABen. Bilen min har vert hos dem flere ganger, og de "går de ekstra milene" for å få bilen slik at jeg blir fornøyd, og jeg er en av de kundene jeg selv aldig ville hatt, så all respekt for tolmodighet, oppfølging på mail, raske dele leveranser til nord og den genrelle følelsen av å alltid være velkommen. Uansett hva slags bil problemer man måtte slite med. og slik har jeg aldrig opplevd noen andre verksteder eller bilrekvisita forhandlere none sinne ever, uanstett sted i landet. og jeg har vert lit rundt om for å si det slik.
Ikke vondt ment, men det har dere vel sagt i et par år nå?Bent N208 skrev:Hallo
Ny web er under konstruksjon... så det vil nok lette endelKommer nok opp nå i mars
![]()
Mvh
Bent
Marianola din dåsemikkel:PIsdahl N1069 skrev:dama til Ole(husker ikke hvordan det staves
)