Marianola din dåsemikkel:P
 *Skammer seg*. Enklere å uttale enn skrive vettu
 *Skammer seg*. Enklere å uttale enn skrive vettu  Regner med det er kult for SP å se alle de hyggelige kommentarene de får. Det viser jo det at en del av folka har stor tillit til de
 Regner med det er kult for SP å se alle de hyggelige kommentarene de får. Det viser jo det at en del av folka har stor tillit til de 
Moderator: Moderatorer

Marianola din dåsemikkel:P
 *Skammer seg*. Enklere å uttale enn skrive vettu
 *Skammer seg*. Enklere å uttale enn skrive vettu  Regner med det er kult for SP å se alle de hyggelige kommentarene de får. Det viser jo det at en del av folka har stor tillit til de
 Regner med det er kult for SP å se alle de hyggelige kommentarene de får. Det viser jo det at en del av folka har stor tillit til de 

Jørgen N1032 skrev:Jeg sier hvem ellers? Stempel i serviceboka får du og der ( og det er myyye finere en det kjedelige autohuset stemelet)
Speedparts fortjener mye skryt.
Stiller opp når det er noe. Fiksa bilen min onsdags kveld før Påska i fjor så jeg kom meg på ferie.
 Men jeg er glad for att jeg har SP så nerme hvis det er noe jeg lurer på, så tar jeg meg en tur innom etter jobb bare, for de kan hjelpe med det meste
  Men jeg er glad for att jeg har SP så nerme hvis det er noe jeg lurer på, så tar jeg meg en tur innom etter jobb bare, for de kan hjelpe med det meste   også har de en veldig fin kalender liggenes på disken sin
  også har de en veldig fin kalender liggenes på disken sin  
 jeg ser mange har hatt kluss med bestillinger fra speedparts, det er trist. har enda ikke vært borti så mye som en komplikasjon med dem, så nå går det lissom helt fint om det skjer en utskeielse eller to
 jeg ser mange har hatt kluss med bestillinger fra speedparts, det er trist. har enda ikke vært borti så mye som en komplikasjon med dem, så nå går det lissom helt fint om det skjer en utskeielse eller to 

Bent nevnte noe sist gang om at han følte seg litt brukt, ja...Bruker du Speedparts?

Johan N828 skrev:Er helt enig her =) Var nesten på sin plass og komme med en liten hyllest tråd. Har alltid opplevd god service på SP og de er mye flinkere til og hoste opp deler en merkeforhandlere er. Og prisene er det heller ikke noe og utsette på.
Takk Speedparts for all hjelp =D
Marianola din dåsemikkel:PIsdahl N1069 skrev:dama til Ole(husker ikke hvordan det staves
)
//Johan

du også...he,he,he....Mariola heter min kjære
  du også...he,he,he....Mariola heter min kjære  

. Det skjer ting nå om dagen
 . Det skjer ting nå om dagen  

Vi ses den 21 på treff =D
 Vi ses den 21 på treff =D Men står jeg fast eller det er noe annet jeg ikke gidder å gjøre er det liten tvil om hvor bilen havner... Har faktisk råd til å sette inn bilen på SP...
 Men står jeg fast eller det er noe annet jeg ikke gidder å gjøre er det liten tvil om hvor bilen havner... Har faktisk råd til å sette inn bilen på SP...  

Johan N828 skrev:Den må jeg da virkelig beklage for skriveleifen min:P Får håpe at Mariola ikke vanker så mye her daVi ses den 21 på treff =D
//J
 Johan, u tok vel feil u oxo jah
 Johan, u tok vel feil u oxo jah  Jeg trodde det var Mariola, men ville jo ikke si det om det var feil... Jaja, men da er det jo avklart da. Kommer sikkert til å glemme det seinere. *dårlig på navn
 Jeg trodde det var Mariola, men ville jo ikke si det om det var feil... Jaja, men da er det jo avklart da. Kommer sikkert til å glemme det seinere. *dårlig på navn  *
 *