og900 aero sedan? Hjelle!
Moderator: Moderatorer
og900 aero sedan? Hjelle!
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... otohosting
er DENNA kjerra levert slik original mon tru? Har aldri sett makan...
er DENNA kjerra levert slik original mon tru? Har aldri sett makan...
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
2 d
Det ble visst levert noen orginale 2 d. aero i Nederland.
Mulig dealer-option, men dog orginal.........
petter
Mulig dealer-option, men dog orginal.........
petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
- sabbus-N252
- 1,5 bar
- Innlegg: 368
- Registrert: 29 nov 2003, 01:00
- Sted: Kristiansand
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Dette er garantert eit heimebygg, det ser ihvertfall for meg slik ut.
Som Petter 900 T seier vert det levert nokre slike ombygde bilar frå forhandlar, men eg trur det var i Belgia, ihvertfall var det i BeNeLux eller Tyskland. Men det var standard Turbo-bilar meinar eg på som fikk Aero-kjolar på dei ulike forhandlarane, og vart selde under eit spesiellt namn, det var ihvertfall ikkje markedstørt som Aero.
Og om det vart bygde bilar med høgreratt eg eg høgst usikker på.
Som Freshmaker seier, det er også tvilsomt med det rattet i ein turbo i det heile tatt, det rattet med slik form var vel kun på dei heilt tidlige 900 turboane det vart levert (kan selfølgelig skille seg frå marked til marked), men eg tvilar litt på det også, turbo har "alltid" hatt treeika ratt, jfr. 99 turbo.
Ein annan ting er at Aerokjolane ser utrulig nye ut, sidespeila er ihvertfall ikkje original, dei er lakka, og om en legg til merkje merkja på hekken er 900 turbo merkja på høgre side lengre oppe enn SAAB merkjet på motsett side. Det ser heller ikkje ut som om bilen har antenne, er det ein Aero er det stor sansynligheit for at det skal finns el.antenne på bilen.
Men som sagt, en skal aldri seie aldri, SAAB har levert mykje rart.
Men om en har eit konkret chassisnummer går det meste ann å sjekke, nokon som tek på seg oppgåva å framskaffe det? Men eg hallar somsagt til at det er ein ombygd bil, trulig ein 900i, grunnen er rattet og den tilsynelatande strøkne stylinga.
Ein annan ting er også at om bilen er ein spesialmodell hadde den heitt noko anna enn det som står på eBay. Men eg vart ihvertfall nyskerrig, dette må sjekkast ut...
Spoileren er BTW mulig å kjøpe frå SAAB, søk på brigdespoiler her i forumet, so får du opp eit innlegg frå meg med innscanna bilde frå produktkatalogen, men delenummer.
Som Petter 900 T seier vert det levert nokre slike ombygde bilar frå forhandlar, men eg trur det var i Belgia, ihvertfall var det i BeNeLux eller Tyskland. Men det var standard Turbo-bilar meinar eg på som fikk Aero-kjolar på dei ulike forhandlarane, og vart selde under eit spesiellt namn, det var ihvertfall ikkje markedstørt som Aero.
Og om det vart bygde bilar med høgreratt eg eg høgst usikker på.
Som Freshmaker seier, det er også tvilsomt med det rattet i ein turbo i det heile tatt, det rattet med slik form var vel kun på dei heilt tidlige 900 turboane det vart levert (kan selfølgelig skille seg frå marked til marked), men eg tvilar litt på det også, turbo har "alltid" hatt treeika ratt, jfr. 99 turbo.
Ein annan ting er at Aerokjolane ser utrulig nye ut, sidespeila er ihvertfall ikkje original, dei er lakka, og om en legg til merkje merkja på hekken er 900 turbo merkja på høgre side lengre oppe enn SAAB merkjet på motsett side. Det ser heller ikkje ut som om bilen har antenne, er det ein Aero er det stor sansynligheit for at det skal finns el.antenne på bilen.
Men som sagt, en skal aldri seie aldri, SAAB har levert mykje rart.
Men om en har eit konkret chassisnummer går det meste ann å sjekke, nokon som tek på seg oppgåva å framskaffe det? Men eg hallar somsagt til at det er ein ombygd bil, trulig ein 900i, grunnen er rattet og den tilsynelatande strøkne stylinga.
Ein annan ting er også at om bilen er ein spesialmodell hadde den heitt noko anna enn det som står på eBay. Men eg vart ihvertfall nyskerrig, dette må sjekkast ut...
Spoileren er BTW mulig å kjøpe frå SAAB, søk på brigdespoiler her i forumet, so får du opp eit innlegg frå meg med innscanna bilde frå produktkatalogen, men delenummer.
het ikke aero "turbo 16s" i uk? Jeg har bytta til et annet ratt i bilen min, dette fullt mulig å gjøre i andre biler også..
ikke ta det ille opp.
hadde vært interessant å visst hva som står under 900 turbo. er det catalyst mon tro? Er ihvertfall stilig med to-dørs og aero-kjolar. Sitter jo korrekte biter bak bakhjulet også ser det ut til. Jeg har fra en 3dørs på min, det passer ikke helt.

hadde vært interessant å visst hva som står under 900 turbo. er det catalyst mon tro? Er ihvertfall stilig med to-dørs og aero-kjolar. Sitter jo korrekte biter bak bakhjulet også ser det ut til. Jeg har fra en 3dørs på min, det passer ikke helt.
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
- skilpaddaN287
- 2.0 bar
- Innlegg: 537
- Registrert: 10 mar 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
2 dørs T16s var levert i england fra 88 til90. 263 totalt solgt i denne perioden. Kjolene og hekkspoileren var standard samt 175hk. Standard var også tre-eket ratt. Men verdt å merke seg at min 5 dørs T8 `86 hadde makan ratt som det på bildet som standard. Disse opplysningene har jeg fra 99 & 900 the complete story av Lance Cole.
Bilmodellen er jo som tallene viser svært sjelden. Så dette kan jo godt være en hjemmelaget kopi. Men originalen eksisterer.
Bilmodellen er jo som tallene viser svært sjelden. Så dette kan jo godt være en hjemmelaget kopi. Men originalen eksisterer.
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Hei..
Jeg kan selvfølgelig ikke si at det ikke kan være slik.. Men det med rattet, hvem bytter til et styggere ratt i en Saab da? Er vel det som er poenget.. Jeg trodde dette rattet ikke var i noe turbo-bil..
Denne må sjekkes..
Må si at dette er nærmt opptil drømmebilen designmessig... E rbare en som er over, CS Aero -95...
mvh
Freshmaker
Jeg kan selvfølgelig ikke si at det ikke kan være slik.. Men det med rattet, hvem bytter til et styggere ratt i en Saab da? Er vel det som er poenget.. Jeg trodde dette rattet ikke var i noe turbo-bil..
Denne må sjekkes..
Må si at dette er nærmt opptil drømmebilen designmessig... E rbare en som er over, CS Aero -95...
mvh
Freshmaker
Styrer med DAB og AUX
- skilpaddaN287
- 2.0 bar
- Innlegg: 537
- Registrert: 10 mar 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
Jeg har nå hatt begge typer ratt, men jeg synes ikke det originale tre-eika rattet er noe finere. Det har jo høyere status siden det sitter i en gjevere bil. Jeg ville faktisk foretrukket det fire-eika rattet. (har satt treratt i min bil)
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Silpadda: Du har so rett so rett. Visste eg skulle ha opplysningar på denne bilen, og har lest "litt" i dag.... Men på side 112 i nevnte bok står det svart på kvitt at dette kan vere ein org. bil.
Aerokjolane frå ein cab vil vel passe fint på ein 2d bil...
Og eit interesant poeng, Aero-bilane heiter Turbo S i UK, denne står det berre turbo bakpå. Det som står under er nok det vanlige "16 valve" skiltet vil eg tru.
Ang. rattdiskusjonen har eg hatt bil med begge delar, og eg føretrekk det tre-eika 11 av 10 gongar. Finare å sjå på, betre å halde i, og betre køyrestilling er ihvertfall det eg får utavdet. Skulle eg ha skifta ratt hadde det vorte til det treeika skinnrattet som vart levert i Griffin.
Aerokjolane frå ein cab vil vel passe fint på ein 2d bil...
Og eit interesant poeng, Aero-bilane heiter Turbo S i UK, denne står det berre turbo bakpå. Det som står under er nok det vanlige "16 valve" skiltet vil eg tru.
Ang. rattdiskusjonen har eg hatt bil med begge delar, og eg føretrekk det tre-eika 11 av 10 gongar. Finare å sjå på, betre å halde i, og betre køyrestilling er ihvertfall det eg får utavdet. Skulle eg ha skifta ratt hadde det vorte til det treeika skinnrattet som vart levert i Griffin.