Hvilke viskere til 9-5 ?
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Re: Hvilke viskere til 9-5 ?
Champion har jeg bare hatt gode erfaringer med også..
Styrer med DAB og AUX
- ToreN1246
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1246
- Navn: Tore
- Bil: 9-5 aero -01
- Sted: lillehammer
- Kontakt:
ups... sorry Birger, så ikke spørsmålet før nåBirger N372 skrev:Bruker du 550mm eller 600mm ?ToreN1246 skrev:http://www.clasohlson.no/Product/LargeI ... 040_69.jpg

bruker 550, går på begge sider det

“Sucking all the marrow out of life doesn’t mean choking on the bone”
9-5 aero
19t7 l evo6ic l 3"dp-2,5twinpipe l 3b-fuel l bilstein l eibach l walbro l polyurethane l sas l VoldenRacing
SELGES:9-3ss aero -09 ratt komplett med airbag, som nytt! Har det enda om noen trenger det!
9-5 aero
19t7 l evo6ic l 3"dp-2,5twinpipe l 3b-fuel l bilstein l eibach l walbro l polyurethane l sas l VoldenRacing
SELGES:9-3ss aero -09 ratt komplett med airbag, som nytt! Har det enda om noen trenger det!
Liten oppdatering - oppdaget i dag når jeg studerte viskerbladene nøyere at det var et slags gummiprint med noen bittesmå bokstaver og noen streker på den ene siden av gummien - disse medførte faktisk at ruta ikke ble "plant" feiet ren for vann - men at det oppstod tynne striper.cozmo skrev:Da var jeg akkurat ute og monterte på Biltema-viskere...Og makan til møkkaviskere. Ligger ikke ordentlig inntil ruten flere steder, samt at de bråker og knirker. De går nok rett av igjen.
La merke til at de som satt på var av merket Champion - var det ikke disse Torshov solgte i gamle dager ? Ikke sett dem der på mange år dog.
Har tidligere fått ødelagt en rute av Trico-viskere som vrengte metallsporen ut av gummien, så er selvsagt skeptisk til Trico etter det. Men kanskje verdt å prøve de NeoForm variantene...
Snudde hele viskeren, og vips ble det andre boller...Faktisk ble det ganske så bra. Tester disse litt videre

Solgt: 2005 Saab 9-5 Vector 2.0t Estate aut.
2001 Saab 9-3 2.0 SE Turbo
---
Motorer uten turbo suger..
2001 Saab 9-3 2.0 SE Turbo
---
Motorer uten turbo suger..
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Sjølv brukar eg kun Bosch-viskarar, både på 9-5-en og 900-en. Er ei lokal sjappe som sel slike for 198:- for eit par, levetida på desse er ihvertfll mykje lengre enn for Biltema-viskarar (dei billige), det er ihvertfall mi erfaring. Bak på 9-5en køyrer eg med origiginalviskar.