Ikke glem at det er 7 år siden da. Du har vel hatt litt glede som evnt. neste eier ikke får??Meget pen den der da... Og prisene holder seg bra på disse. Jeg ga 150' for min i -97! Den hadde gått omtrent samme, og var/er langt fra så pen som den der!
Damer og saab..
Moderator: Moderatorer
- Kongpetrus
- 2.0 bar

- Innlegg: 846
- Registrert: 20 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 300
- Navn: Petter Danielsen
- Bil: Viggen fakecab
- Sted: Oslo
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Hei..
Her er også en, til 95000... 1989 modell.. mørk.. Med AUTOMAT!!
http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=414010
Her er også en, til 95000... 1989 modell.. mørk.. Med AUTOMAT!!
http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=414010
Styrer med DAB og AUX
Okei, jeg ga 135 for min, gått litt lengre (160 000 da jeg kjøpte den), og det er dermed nesten et kupp? Har riktignok lagt endel penger i den. menmen. who cares:) Og forresten, ikke glem at priser biler annonseres til, kan være et godt stykke fra prisen bilen faktisk blir solgt forBørre N17 skrev:Var liksom det som var poenget da, at de holder seg godt i pris... Samme pris nå som for 7 år sia..Kongpetrus skrev:Ikke glem at det er 7 år siden da.
mvh oddi
900 T16 cab, 1990 <-- solgt 
9-5 2,3 t 1998
9-5 2,3 t 1998
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Innlegg: 2016
- Registrert: 06 mar 2003, 01:00
- Sted: oslo
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Kva du skal med kvinnfolk når du har ein SAAB då?
Nei, trur nok gammal-SAAB (reknar då med alt opp og med til 900 som vanlig) ikkje er den ultimate bilen å ragga brudar med (kanskje cab-gutta er unntaket frå regelen?), men det kan då vere like greit. Vert sånn såill når det vert køyrt hardt, pluss ekstra vekt i bilen, og det er då heller ikkje bra...
SAAB = Drivers car.
Nei, trur nok gammal-SAAB (reknar då med alt opp og med til 900 som vanlig) ikkje er den ultimate bilen å ragga brudar med (kanskje cab-gutta er unntaket frå regelen?), men det kan då vere like greit. Vert sånn såill når det vert køyrt hardt, pluss ekstra vekt i bilen, og det er då heller ikkje bra...
SAAB = Drivers car.
- skilpaddaN287
- 2.0 bar

- Innlegg: 537
- Registrert: 10 mar 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
Eksen min kjører nå rundt i min forrige SAAB (9000CSE). Min nåværende samboer har nå solgt sin corolla og kjøpt seg en 900 cab (en "støken bil fra Aeroauto på Billingstad") Det er en hvit `87 T16 Aero cab som har gått 130000km. Skal hente bilen om en uke. Kan gå fra handelen dersom ikke bilen er som beskrevet. Er det noen som bor i nærheten som kunne tenke seg å ta en titt på den og fortelle meg hva de synes.
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
-
Børre N17
- MAX BOOST
- Innlegg: 3628
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Har sett på'n jeg, for en annen som hadde tenkt seg den. Noen skavanker hist og her, og et par småting som du bør få de til å fikse, men i det hele en helt grei cab. Tight og fin i styring og gir, det lille jeg testet den..skilpadda skrev:Eksen min kjører nå rundt i min forrige SAAB (9000CSE). Min nåværende samboer har nå solgt sin corolla og kjøpt seg en 900 cab (en "støken bil fra Aeroauto på Billingstad") Det er en hvit `87 T16 Aero cab som har gått 130000km. Skal hente bilen om en uke. Kan gå fra handelen dersom ikke bilen er som beskrevet. Er det noen som bor i nærheten som kunne tenke seg å ta en titt på den og fortelle meg hva de synes.
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
- skilpaddaN287
- 2.0 bar

- Innlegg: 537
- Registrert: 10 mar 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
-
Børre N17
- MAX BOOST
- Innlegg: 3628
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Bilen er pen den, men å påstå at en 16år gammel bil er strøken er vel å ta i, men bilselgere er nå engang slik. Er litt støtfanger riper og sånn som det blir med tiden. Også mener jeg at det var noe oljelekkasje på motoren som du bør få fiksa til du skal hente den, det minste du kan forlange for den prisen det syns nå jeg da. Det var og noe problemer med taket, sikringen blåser. Pluss at det er noen modifikasjoner på mekanikken der som ikke har blitt gjort. Siden den står på merkeverksted, så forlang det utført...skilpadda skrev:Hva slags småting og skavanker?
http://user.tninet.se/~etu367t/closing.htm
Vi fant ut at den er kjøpt inn fra Sverige, og at den her i Norge er reg som en 900 Aero Cab. Det jeg har lest om 900 Aero Cab, er at den først kom i 1991. (ref Saab 900, en svensk historia, av Anders Tunberg)
Hør med Thor N67 om han husker noe mer spesifikt, jeg har sett på mange biler idet siste...
Skulle gjerne reist og sett på den igjen for deg jeg, men skal på ferie på tirs så det rekker jeg desverre ikke. Kan du ikke be butikken ta en haug bilder å sende til deg??
Lykke til!
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
- skilpaddaN287
- 2.0 bar

- Innlegg: 537
- Registrert: 10 mar 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
-
900 C!
OM damer og saab
Har god erfaring med kombinasjonen damer-Saab 900, det er jo bare å slippe dem inn! Har bare pierburg enkelt forgasser (100hk?) med det ga slettes ikke noen demper på stemningen...