Ikke noe værre enn å holde på å bryte en vikepliktuntouch4ble skrev:Hva gjorde du da om jeg tørr spørre?kristianur N1169 skrev:Fikk du på noe tidspunkt sensor til å gispe og se sånn ut:![]()
Det gjorde jeg, og jeg stod med glans

Moderator: Moderatorer
Ikke noe værre enn å holde på å bryte en vikepliktuntouch4ble skrev:Hva gjorde du da om jeg tørr spørre?kristianur N1169 skrev:Fikk du på noe tidspunkt sensor til å gispe og se sånn ut:![]()
Det gjorde jeg, og jeg stod med glans
Hahahahaha... det bildet var konge, og jeg sa på forhånd at ronaldo kom til å bommeSkavold skrev:Æ? Fikk du ikke med deg årets viktigste fotballkamp? I alle dager. Og for en kamp det var!
Det hørtes utrolig digg ut!Troll R skrev:siiter på gran canaria og vaert uten saab i 2 uker nå gleder meg til og se bilen min igjenn om noen dager ...
det finnes ikke en saab her på öya og det er trist .... hmmmm kanskje starte saab forhandler her nede ....
mvh
lkp
Kristine skrev:Jeej, knallbra Jørgen!
Var vel ikke skummelt heller?
Det finnes. I Playa del Ingles har de utleie av 9-3 SS cab. - Var der nede i jula....Troll R skrev:siiter på gran canaria og vaert uten saab i 2 uker nå gleder meg til og se bilen min igjenn om noen dager ...
det finnes ikke en saab her på öya og det er trist .... hmmmm kanskje starte saab forhandler her nede ....
mvh
lkp