hadde ein rolige kjøretur på motorveien på mandag då eg plutselig la merke te at Check Engine lampå lyste..
då rattet skjule den sånn at eg ikkje ser'an i min kjørestilling så vett eg ikkje nøyaktig ka tid den blei tent.
men det eg reagerte på va at uten å røra gasspedalen så plutselig akselererte bilen litt. ikkje mye men nok te at eg merka det. vett ikkje kossen eg ska foklara det. men sånn som det skjennes når en går fra vakuum te ladetrykk. ellår forandra tenningå. bortsett fra detta så virka alt som normalt. kjørte inn på nærmaste bensinstasjon og stopte bilen. itte start igjen så va lampen av.
i går tente lampå igjen men uten at eg merka det på bilen. kan ver pga at eg va litt harde med høyrefoten

når eg forklarte detta te madammen så sa hu at detta hadde skjedd med henna og (uten å fortella det te meg

sjekka for feilkoda i dag men dorr va ingen.
då e jo eg ganske så grønne på ka det kan ver og lure på om andre kanskje har någen idea ellår tips på ting som kan/bør sjekkas ut.
bilen fungere 100%. starte og svive fint så eg merke ingenting på bilen overhodet.