kenny n277 skrev:nettop montert to nye topp pakn en 2,3 og en 2,0, der fulgte det med begge to anvisninger på 60 newton så 80newton så 90 grader, er det feil det??
Se på det sånn: Kongen - Regjering - Politi...
Du skal til enhver tid forholde deg til den øverste myndighet. Men om politiet sier du skal kjøre på havet, bør du fan kjøre på havet

Og det gjør du med full rett... Men alvolig talt er det ingen problem å forholde seg til instruksjonen som fulgte med pakningen, og i allefall om det var uorginale deler. Så det skulle nok gå fint..
Jeg ville også helt klart skiftet pakningen om jeg viste den var på tur. Men så vet du jo ikke nødvendigvis, bare fordi du kjører som et svin da. Olje i vann, vann i olje, økt forbruk, røyk, utvendig lekasje er ting som fint kan undersøkes for å bedømme tilstanden på pakninga. Ettertrekke pakninga er noe man vansligvis gjør noen tusen km etter ny pakning er montert, og i enkelte tilfeller når pakninga er veldig gammel/kjørt langt. Toppen hamrer pakninga flat, og derfor oppstår lekasjer og skader. Ettertrekke pakninga er jo det billigste du kan gjøre, om du bare vil demre litt på en nevrose...
Ikke vent til pakningen er ødelagt, men vent til den er ødelagt.. Eller noe sånt
