Hei, jeg lurte på om det fantes noe man kunne gjøre med 1,8i motoren for å få den litt sprekere? Føler at motoren i seg selv er ganske dau ser dere:S
Kim
Saab 93 1,8i oppgraderinger?
Moderator: Moderatorer
- Andrew N1328
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1328
- Navn: Andrew
- Bil: 04 9-5 2.0t Hirsch
- Sted: Trondheim
- Kontakt:
Re: Saab 93 1,8i oppgraderinger?
fant ikke noe trimset jeg ihvertfall, uansett så er det ganske død-født å trimme en sugemotor... kanskje du kan montere turbo? det får isåfall noen andre svare på om går uten store om og men
Jeg gjorde også tabben med å kjøpe en saab med sugemotor, gikk 2 uker før jeg fikk lyst på turbo
Jeg gjorde også tabben med å kjøpe en saab med sugemotor, gikk 2 uker før jeg fikk lyst på turbo

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… That’s what gets you." -Jeremy Clarkson
http://www.garaget.org/?car=101291
http://www.garaget.org/?car=101291
Jeg har tenkt på det samme selv, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det. Er det noen som vet om det går?
Jeg kjøpte bilen sist fredag så det tok meg en uke før jeg fikk lyst på turbo:D hehe
Jeg kjøpte bilen sist fredag så det tok meg en uke før jeg fikk lyst på turbo:D hehe
- Tor N12
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Hør med Tommy hos TD-Tuning, han har nok oversikt over hva som skal til for å bygge den om.. Men når det er sagt så må du nok helt sikkert regne med at det heller vil lønne seg å selge den du har og heller kjøpe en ferdig turbobil 

M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
har sendt melding til han nå.
jeg tenkte ikke noe særlig over hvilken motor som stod i bilen før jeg kjøpte den, men det skulle jeg ha gjort!:P
jeg tenkte ikke noe særlig over hvilken motor som stod i bilen før jeg kjøpte den, men det skulle jeg ha gjort!:P