alex_ander3@hotmail.com skrev:heisann. Dette har vel vært oppe flere ganger før, men kan vel alltids ta en ny tråd om det da hehe.
Kjøpe bukker og sette opp bilen.
Fylle full tank pga kondens.
Passe på at kjøevæska holder lavt frysepunkt hvis den skal stå ute. og at alle væsker er i god stand på motoren.
Musegift inni bilen?
Det jeg har gjort når den har stått til lagring de siste åra er først å legge over lakenog tepper, og så en stor presenning. Så blir den litt penere i lakken enn å ha masse snø over seg i lang tid.
Så får resten fylle på.
Mykje bra der.
Når eg lagrar min for vinteren brukar eg å legge i slike fuktslukarar av merke "Torrbollen", får kjøpt slike på Biltema, Clas Ohlsson, båtbutikkar og fargehandlar++. Kjøp for all den den "maxi" modellen om det går long tid mellom kvar gong du kikar til bilen. Kleerat voksblokker (Felleskjøpet) kan en med fordel legge rundt bilen, so har gnagaane noko å gnage på...

Sjølv har eg ikkje sett min på bukkar, men brukar å flytte på bilen ofte. Har heller ikkje overtrekk over den (står lagara inne), polerar den heller godt før eg set den vekk, og polerar den att når eg tek den fram att.
Korleis du skal gjere det med fludium er litt ymse, spørs om du kikar til bilen ofte, om du tek sikte på å starte den opp, eller om den kun skal stå i lager. Uansett er det tryggaste nok å skifte kjøleveska og kontrollere at du har lavt nok frysepunkt (som om du skule brukt den om vinteren), tappar du kjøeveska er ikkje det heldig, altmedan den beskyttar mot rust i kjøekanalane.