Okei, på eu-kontrollen, så fikk jeg beskjed om at ei bærekule måtte byttes. Greit nok. Så jeg stikker på diverse verksteder og hører på hva de skal ha.
Et verksted skulle ha 3900, deler og arbeid. Det var noen andre ting som måtte gjøres også, så prisen er jeg veldig fornøyd med. Uansett, han fyren som gav meg tilbudet har jobbet på SAAB i 10 år, så han har peiling. Dette har relevans, følg med

Prisen på bærekula var 400, sa han. (355 på mekonomen)
Så stikker jeg til SAAB, og der presterer de og si at jeg må bytte hele bærebroa, og det kommer på 4000 KUN i deler. Noe jeg synes var SÆRDELES suspekt siden mekonomen selger bærekula løst, OG bærebro UTEN foringer og kule. Om den ikke kunne byttes, hadde det vært en hel "ting" antar jeg.
Så, jeg spørr dere: Prøver jævlene og lure meg? Et annet verksted jeg var hos, sa de skulle ringe saab-verkstedet og høre på pris før de kunne gi meg tilbud, og til det verkstedet sa saab-verkstedet at bærebroa kosta 3000, men til meg sa de 4000.
Forøvrig kosta det 1805,- kroner for bærebro med alle foringer/bærekuler hos mekonomen.
Så, hva sier dere?