Plassering av gradert turbotrykksm?lar, 9000

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Plassering av gradert turbotrykksmålar, 9000

Legg inn av Hjelle, N6 » 04 jul 2004, 13:54

Vurderar å montere gradert turbotrykksmålar i eine 9k-en, og ein egna plass til det har vi plukka ut er den vribrytaren for park/halvlys/heillys står. (Etter litt amrikanske augemål er størrelsen på desse instrumenta identiske?, tenkjer då på fks. Speedparts sin målar.)
Det eg lurer på er korleis vi kan flytte funksjonaliteten til denne brytaren ein annan plass, og kva som er lovlig i den forbindelse.
Har lurt litt på å sette ein vanlig trykk-knapp (slik som er på nødblink på 900 fks.) til å betjene denne funksjonen, men då vil en nødvendigvis måtte velge vekk halvlysfunksjonen. Tanken var då å ha heillys i "av-posisjon", og om en trykker inn knappen vil en få park.

Kva trur folket om det, vil det kunne gå gjennom på ein PKK, eller finns det andre meir elegante måtar å styre dette på, evt finns det andre bra plasseringar av turbotrykksmålaren? (Nei, 99:a look er (desverre) uaktuellt)

Brukeravatar
Øyvind
1,5 bar
1,5 bar
Sted: Trondheim

Legg inn av Øyvind » 04 jul 2004, 20:44

Hvis du ikke har den store kjørekompjuteren går det ann å sette den der klokka står. Har sett det gjort på 9000 før og det ser ganske bra ut. Det går sikkert ann å få tak i en ekstra klokke og prøve seg frem.
Øyvind n188
-03 9-5 2,0t

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 05 jul 2004, 13:15

Nei, stora datorn er desverre ikkje i bilen, so å ta ut klokka er naturligvis eit alternativ som kanskje er betre. Er ihvertfaal meir morrofaktor for passasjeren (les: meg, sidan det er broderen som brukar bilen mest), og når eg køyrer ser eg då målaren like godt der som der den vribrytaren er... :D

Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Medlemsnummer: N237
Navn: Jørgen Tveiterås
Bil: GM
Sted: Geiranger, sunnmøre
Kontakt:

Legg inn av Jørgen N237 » 05 jul 2004, 17:39

Det går jo å flytte lysbryteren nedover, under kanten på selve panelet..
Styrer med DAB og AUX

Svar