Rolfi skrev:Grattis
(Ikke selg OG`n nå da, den kommer du uansett til og savne)
Vi er vel flere som har byttet til 9-5 fra OG900 som sier dette ja..
Moderator: Moderatorer
Rolfi skrev:Grattis
(Ikke selg OG`n nå da, den kommer du uansett til og savne)
Merkelig det der. Men det later til å være sant.Ingvar N629 skrev:... og ha alltid en tennkassett og verktøy til å bytte den med deg! Har du med en ny, så ryker ikke den gamle så lett heller.
Ja, er akkurat det som er det... hadde en kunne lagt den ned hadde det blitt litt fleire muligheiter. Kjøpte min nye brukt på SDCC, so fikk naturligvis ikkje med embalasje. Reservehjul får en nærmast aldri bruk for uansett, i værste fall kan en ha ei boks med dekkskum med seg, so eg hallar igrunn mest til den løysinga, OM den får nedider, har ikkje kontrollmåltTor N12 skrev:Jeg har den i orginaleska.. har også orginalt baggasjenett på på den ene siden i baggasjerommet så da oppbevarer jeg den der. Når man skal oppbevare tennkassettene så skal man helst ha de liggende rett vei, mao med coilene nedover slik den står når den står på motoren.
Sila er finmasket, ja, håper jeg fikk renset det godt nok. Det beste er nok å ta av bunnpanna, men kvier meg for jobben, skal iallefall følge nøye med på olja fremover, skal montere gradert oljetrykkmåler så fort jeg får tid.Ingvar N629 skrev:Etter den runden kan de lønne seg å ta ned bunnpanna og rengjøre oljesila, på de motorene er sila veldig finmasket, så det kan ha satt seg en del grums der når du fikk løsnet det.