Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.
Moderator: Moderatorer
-
Pål N526
- MAX BOOST
- Innlegg: 3615
- Registrert: 19 mar 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 526
Legg inn
av Pål N526 » 27 sep 2008, 12:45
jeg skrota sjalusien vi hadde

Kom med på saab lasset som blei skrota

var til og900 combi cupe(langeluka)
-
rolfi
- 2.0 bar

- Innlegg: 683
- Registrert: 03 jan 2008, 03:03
- Medlemsnummer: N1248
- Navn: Rolfi
- Bil: My99 og9-3cab 2,0t
- Sted: Sandnes
Legg inn
av rolfi » 29 sep 2008, 16:27
jeg hadde to på min gamle, det ene sto på når broderen kjøpte bilen, men d smalt noe jævlig på motorveien når han lå i 130ish, lurte på hva det var, og kikka i speilet og så ganske mye mer enn det han pleide og gjøre... plasten var overkjørt av flere biler og ubrukelig, så fikk jeg bilen, og leita labert etter nytt, og fant til slutt, fikk det gratis fra en plass (er ganske mange år siden

) den limte jeg fast med sika.. den fulgte desverre med bilen i pressa
Saab 900S 2.0 ltt 1992 (Grombilen)
Volvo v70 D3 Summum 2011 (kjerringa sin BLEIEEXPRESS)
+jobb 2012 Scania R500 6x4 + Carnehl tippsemi.
Rolf Martin N-1248
-
Rambraut N1491
- MAX BOOST
- Innlegg: 2068
- Registrert: 16 jun 2008, 14:50
- Navn: Martin Rambraut
- Bil: 2007 BMW 525da
- Sted: Hovin i Gauldal
Legg inn
av Rambraut N1491 » 29 sep 2008, 23:49
Aaah
Men har bestemt meg for at jeg ikke skal ha sjalusi... har kjørt en 240 med det noen dager nå, og det er F*** ikke godt og se bak

1991 Toyota Celica GT-4 ''Carlos Sainz''
2007 BMW 525da LCI
-
Ottar N398
- Overload!!!
- Innlegg: 1961
- Registrert: 22 jul 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 398
- Navn: Ottar Amdal
- Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
- Sted: Skjæveland
Legg inn
av Ottar N398 » 30 sep 2008, 17:13
rambraut skrev:Aaah
Men har bestemt meg for at jeg ikke skal ha sjalusi... har kjørt en 240 med det noen dager nå, og det er F*** ikke godt og se bak

Det er dette de runde firkantene på utsiden av dørene er til

-
rolfi
- 2.0 bar

- Innlegg: 683
- Registrert: 03 jan 2008, 03:03
- Medlemsnummer: N1248
- Navn: Rolfi
- Bil: My99 og9-3cab 2,0t
- Sted: Sandnes
Legg inn
av rolfi » 30 sep 2008, 19:47
hehe, skulle akkuratt til og si det, kjører bil uten noen form for bakrute på jobb, men kan ikke klage
uansett, så hadde jeg ikke store problemene med og se noe som helst ut bak på saab`en..
240 og 900 kan ikke sammenlignes (uansett egentlig) når det kommer til sjalusiet, da 240`en sin er mye mer skrådd nedover og hindrer sikta i forhold til 900`ens som er mer "flat" om du forstår...
Saab 900S 2.0 ltt 1992 (Grombilen)
Volvo v70 D3 Summum 2011 (kjerringa sin BLEIEEXPRESS)
+jobb 2012 Scania R500 6x4 + Carnehl tippsemi.
Rolf Martin N-1248
-
Rrebellion
- Innlegg: 16
- Registrert: 20 sep 2008, 19:33
- Medlemsnummer: N2469
- Bil: 2001 Saab 9-3 2.0t
- Sted: Møre og Romsdal
Legg inn
av Rrebellion » 30 sep 2008, 21:29
Stemmer det, sjalusiet på Saab er mer lodrett utformet.
2001 Saab 9-3 2.0t
1984 Saab 900 Turbo -> spiker
-
rolfi
- 2.0 bar

- Innlegg: 683
- Registrert: 03 jan 2008, 03:03
- Medlemsnummer: N1248
- Navn: Rolfi
- Bil: My99 og9-3cab 2,0t
- Sted: Sandnes
Legg inn
av rolfi » 30 sep 2008, 21:31
Rrebellion skrev:Stemmer det, sjalusiet på Saab er mer lodrett utformet.
vannrett / horisontal

Saab 900S 2.0 ltt 1992 (Grombilen)
Volvo v70 D3 Summum 2011 (kjerringa sin BLEIEEXPRESS)
+jobb 2012 Scania R500 6x4 + Carnehl tippsemi.
Rolf Martin N-1248
-
Rrebellion
- Innlegg: 16
- Registrert: 20 sep 2008, 19:33
- Medlemsnummer: N2469
- Bil: 2001 Saab 9-3 2.0t
- Sted: Møre og Romsdal
Legg inn
av Rrebellion » 30 sep 2008, 21:35
Rolfi skrev:Rrebellion skrev:Stemmer det, sjalusiet på Saab er mer lodrett utformet.
vannrett / horisontal

Haha, my bad:P
2001 Saab 9-3 2.0t
1984 Saab 900 Turbo -> spiker
-
Rambraut N1491
- MAX BOOST
- Innlegg: 2068
- Registrert: 16 jun 2008, 14:50
- Navn: Martin Rambraut
- Bil: 2007 BMW 525da
- Sted: Hovin i Gauldal
Legg inn
av Rambraut N1491 » 30 sep 2008, 22:40
Okeiokei

Men tipper han allerede har solgt det til en annen her på forumet alle rede, så det

1991 Toyota Celica GT-4 ''Carlos Sainz''
2007 BMW 525da LCI