interøret er i rødt stoff..elektriske vinduer..klima anlegg..cruisekontroll..manuell kasse..fjernstyrt alarm..noe slitt inni men ingen rifter og hull..skal nok uansett byttes til skinn..Har også solgardin bak..defa warm up..handsfree montert..
Byttet olje, tennplugger, oljefilter, luftfilter, pluggledninger, rotor og fordelerlokk, nye bremseklosser foran og bak..nytt senkesett (40mm) inkludert i prisen..
Motorn er vel grunnen til at jeg kjøpte bilen..foreligger papirer på at bilen er benket til 269hkpå fremhjulene..ble benket hos NordicUhr eller noe slikt..Trimkam..chip..porta topp..kn-filter og 2,5toms eksos anlegg til katten og deretter 3toms med 3toms utblås..Girkassa er også byttet til 2,3T kasse for å tåle alle påkjenninger..(alle tall er fra forrige eier) Og bilen går som F!
Jeg er tredje eieren..alle servicer er tatt på saab frem til 248000km..bilen har nå rullet 272000km og bruker null olje!ingen lekkasjer heller..Første eier hadde bilen fra 1985 til 2002..var vist importøren av saab i norge eller no slikt (ifølge eier nr.2!)
Har nå vasket bilen grundig..(merket egentlig ikke da lakken er blæææ!) satt på 18tommere OZ-felger..men siden de subber så skal de av..sette på 17tommere da bilen er senket 40mm foran og bak..videre planer er å bytte interiør til skinn (helst svart..) få klimaen til å funke og el-vinduet på førerdøra..bytte blinlysene til hvite..lakkert om bilen til sort...sote rutene..nye felger..montere ganske så heftig anlegg på bilen..
jaja..dette var vel det..skal egentlig opp om 2timer..så jeg nekter å sove..hehe..bilder kommer vel iløpet av helgen håper jeg..
btw, noen som kan hjelpe med å justere luftmasse måleren?
ps..til de som måtte lure..den grønne 9k 1994 er overtatt av pappa..og motorbytte på den er utsatt på ubestemt tid da Speedparts ikke har tid enda..pluss jeg har litte granne lite med penger..og noe som kommer til å glede dere...merca er lagt ut til salgs..hehe..er vel den eneste pakistanske familien i oslo som har 2saaber..hmm...
gamle bilder forrige eieren tok;

blei visst et laaaangt innlegg detta..