Noen som kan fortelle meg hva som må kobles fra for å få løftet motoren høyt nok?
Og er det noen som ser noe problem ved å jekke den opp under primærhuset?
Bilen er en t16 med hydraulisk motorfeste.
Bytte fremre motorfeste på OG900 (hydraulisk)
Moderator: Moderatorer
- kristianur N1169
- 2.0 bar
- Innlegg: 795
- Registrert: 26 sep 2007, 22:16
- Medlemsnummer: 1169
- Navn: Kristian Strømstad
- Bil: 1987 900 t16 2d
- Sted: Trondheim
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1742
- Registrert: 28 jul 2007, 12:47
- Medlemsnummer: 1194
- Navn: Andreas E. Andersen
- Bil: og900 T16 cab, 9-5, 9-3 cab
- Sted: San Francisco
- Kontakt:
Re: Bytte fremre motorfeste på OG900 (hydraulisk)
Det var det vi gjorde da vi skiftet mitt fremre hydrauliske motorfeste (tror det ligger bilder i prosjekttråden). Bare pass på at du ikke jekker for mye når du bruker motorløften. Ellers går det forholdsvis bra (men det er helv*** trangt bare da, hehe).kristianur N1169 skrev:Noen som kan fortelle meg hva som må kobles fra for å få løftet motoren høyt nok?
Og er det noen som ser noe problem ved å jekke den opp under primærhuset?
Bilen er en t16 med hydraulisk motorfeste.
A
"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno
M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3
M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3
- kristianur N1169
- 2.0 bar
- Innlegg: 795
- Registrert: 26 sep 2007, 22:16
- Medlemsnummer: 1169
- Navn: Kristian Strømstad
- Bil: 1987 900 t16 2d
- Sted: Trondheim
Re: Bytte fremre motorfeste på OG900 (hydraulisk)
Jeg bare løsna giroverføringa og lot det stå til jeg.
Gikk helt fint da, men jeg mistenker at jeg skulle ha løsna en reim, eller et reimhjul, for når jeg starta opp etterpå hadde jeg en merklig skrikelyd som jeg tror kom fra no reimstell.
Gikk helt fint da, men jeg mistenker at jeg skulle ha løsna en reim, eller et reimhjul, for når jeg starta opp etterpå hadde jeg en merklig skrikelyd som jeg tror kom fra no reimstell.
Kristian