Mener jeg fant noen på radioshack.com (har ikke linken atm) til $1 for et par, men frakta fra usa var jo drepern.
Svar utbedes.
Moderator: Moderatorer
200,- er grensa. Men om du vet om en rimelig OK bilhugger så får du dem gratis i fleng der. Fikk hvertfall en neve for kr 0,- på lier bilgjenvinning ved Drammen. En av få høggere som har forstått at dem ikke får de pengene uansett når bilen moses.doo-kie skrev:Jeg har bestilt en del småtteri fra usa. dette sende i konvolut og ble nesten ingenting i frakt. og tollfritt om det er under 300kr eller nå sånt...
Kjenner til det problemet... Jeg måtte la en komplett 9000 aerostyling gå i pressen fordi de skulle ha 2000,- for den. Prøvde å si at de tjente nå ikke noe på å skrote det og bød 500,- men nei, de skulle ha 2 lapper de... Heller ingen penger og ødelegge varene, hvor i alle dager er logikken? Noen burde gi bilskroter en innføring i grunnleggende økonomisk sans!Henrik N449 skrev:200,- er grensa. Men om du vet om en rimelig OK bilhugger så får du dem gratis i fleng der. Fikk hvertfall en neve for kr 0,- på lier bilgjenvinning ved Drammen. En av få høggere som har forstått at dem ikke får de pengene uansett når bilen moses.doo-kie skrev:Jeg har bestilt en del småtteri fra usa. dette sende i konvolut og ble nesten ingenting i frakt. og tollfritt om det er under 300kr eller nå sånt...