Send et pm til Morty. Han kan kanskje gi deg tips om hvor og hvem som kan hjelpe deg. Han holder til på Hergra og har litt oversikt om det meste der oppe. Ellers er det bare 1 uke igjen til landstreffet på Lånkebanen med base på Torpet kamping. Ta en tur så får du nok hjelp med det meste.
Pm er sendt, kanskje Morty er litt opptatt foer landstreffet. Dessverre har jeg nok ikke mulighet til vaere med der da jeg befinner meg i Nordsjoen til slutten av august

. Oensker alle som deltar og jobber med forberedelsene lykke til

.
Vurderte å bytte alt av foringer forran og bak, men skulle gjerne hørt om andres erfaringer ang. resultat og verkstedsomkostninger. Vil gjerne prøve PowerFlex fra SP i tilfelle.
Da bilen ikke gikk gjennom EU-kontrollen (utfoert av Din Bil i Tr.heim) skulle de samme folka ha 5000 kr for skifte av org. foringer bak. I tillegg skulle de ha ytterligere 2000 i tilfelle de maatte etterjustere. Naa vet jeg ikke hvor mye arbeid og verktoey som skal til, men synes det var litt vel droeyt. Ventet ikke at en bil som gaar gjennom sin 1. EU-kontroll ikke skulle passere. Kanskje jeg er gnien, men jeg trodde aerlig talt ikke det skulle koste saa mye

. Saa naa har jeg kjoert siden januar (gikk over gata til NAF der den passerte u/anmerkninger), uten aa bytte. Haaper ikke dette har noe aa si?
-Dekk (og felger, profiler nede på 30, 40 og 50 tallet)
-Dempere
-Fjærer
(-Grovere krengningsstabilisatorer)
(-Støtdemperstag fram/bak)
(-Nyere nedre opphengskuler fram på 9-5 t.o.m. 01)
-Powerflexforinger
Dempere maa ant. skiftes m/neste service likevel (sammen med f-bremser) Maa passe paa aa oppgradere naar en likevel maa skifte deler. Proever jo ogsaa aa legge av litt penger til en brukbar chiptrim, men det kan jo gaa hardt utover trimkontoen naar en skal skifte det ene og det andre her og der.
Ha en fin dag,
Orjan