Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.
Moderator: Moderatorer
-
Liebak
- 2.0 bar

- Innlegg: 596
- Registrert: 15 apr 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 673
- Navn: Daniel Liebak
- Bil: saab 99
- Sted: Elverum
Legg inn
av Liebak » 28 jan 2009, 14:04
her er en finne som har gjort en litt artig løsning.
http://jmn.1g.fi/kuvat/Saab/ERIKOISET_S ... TURBO_2.0/" onclick="window.open(this.href);return false;
tror også han er sponset med grå bengalakk....
SAAB SPORT & RALLY
-
Liebak
- 2.0 bar

- Innlegg: 596
- Registrert: 15 apr 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 673
- Navn: Daniel Liebak
- Bil: saab 99
- Sted: Elverum
Legg inn
av Liebak » 28 jan 2009, 18:32
ikke malt, duppet hele saken tror jeg hehe...
er det mye forskjell på bredden på motor og gir i ng900 og 9000?
SAAB SPORT & RALLY
-
Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Legg inn
av Tor N12 » 28 jan 2009, 22:17
Morsomt gjort

Men skal man først gjøre en så stor opperasjon så må det da være bedre å bruke forstilling/motor/gir fra ng900, det er det jo flere som har gjort tidligere (i allefall i sverige).
Men en ting som taler STERKT mot en slik transplantasjon er jo at man mister godlyden i og'n

M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
-
Johan N828
- MAX BOOST
- Innlegg: 2414
- Registrert: 28 aug 2006, 17:18
- Medlemsnummer: 828
- Navn: Johan H
- Sted: Bærum
Legg inn
av Johan N828 » 29 jan 2009, 21:30
Jeg vil også ha sånn i min...

-
Morti
- Overload!!!
- Innlegg: 1240
- Registrert: 31 mai 2006, 21:30
- Sted: Drammen
-
Kontakt:
Legg inn
av Morti » 29 jan 2009, 23:46
Var ikke dumt der der.. sikkert en flink kar! Skulle gjort noe slikt på min.. men jeg hadde aldri giddi å begynnt på det hehe
