Frode N073 skrev:Rolfi skrev:vel, nå jekk hjernen å ppc`en videre fra kjeller til BSR. så det går nok ei stund lengre enn forventa før jeg får gang i kjerra igjen

kjære bilgud, la posten, og herrene i BSR være snille og skynte seg med denne saken, så jeg kan få saabrina ut på di flotte saltede veiene vi har her i norge igjen. amen

ka du egentligt hat klart å stella i stand med siden den må inn te "service"?
går vel alltids an å få sitta på med någen om ting sko gå heilt på tverke
holdt på og skru inn skinnsetene, og tenkte og gasse den opp igjen til steg3. plugga inn, press play on tape. la den fra meg, sulla litt rundt, fant røykpakka og skulle gå ut av bilen, så hadde jeg klart og kveile kabelen rundt foten eller noe, den ble hvertfall nøkka ut i programeringa.. så kan du prøve og gjette selv hva som skjedde (som det står over alt i bruksanvisningen. DRA ALDRIG UT PPC ENHETEN UNDER PROGRAMERING!!!)
jeg var så sint på meg selv.. fikk den jo tilbake fra opprettern samme dagen dette skjedde, så jeg fikk kjøre fra hellestø og hjem i gården, og der står den.
dama sa senere på kvelden at hun kunne ikke bli sintere på meg en det jeg var selv...
anyhow, jeg får se om jeg kommer ut eller ei