TakkerParadigm N558 skrev:Kan høre med faderen, så kontakter jeg deg om jeg finner ut noe
Vet noen av de teknikkerne der ute er helt rå på å leke seg med ting...
Men jeg har vanskelig for å tro at bilverkstedet der oppe ikke har en DBDII-leser

Moderator: Moderatorer
TakkerParadigm N558 skrev:Kan høre med faderen, så kontakter jeg deg om jeg finner ut noe
Vet noen av de teknikkerne der ute er helt rå på å leke seg med ting...
Men jeg har vanskelig for å tro at bilverkstedet der oppe ikke har en DBDII-leser
Da er det ikke å bytte bil som hjelper, men å FLYTTE!!!!Terra N837 skrev:Hehe.
Er lei nå, fikk opp check engine her om dagen og det er ingen her oppe som har utstyr til å lese av feilkoder.
Er lei av å bo på en plass hvor det ikke finnes kompetanse og utstyr til å hjelpe meg hvis jeg får feil på bilen.
Thats it![]()
Går med planer om en helt ny subaru forester(helst en turbo), eller en 2 år gammel outback 3.0R evt en legacy 3.0R B spec.
Er litt usikker, men tiden vil vise
Hehe, mulig du har rettDa er det ikke å bytte bil som hjelper, men å FLYTTE!!!!
Takk for tipsetRolfi skrev:ikke kjøp forester... hadde en 06 modell som leiebil når min var inne til retting.
det er den værste bilen jeg har kjørt noen gang, dog automatkassa i den trakk jævlig ned, samt setene, jeg pleier ikke å få vondt i ryggen når jeg kjører bil, men subaru`en klarte det.
Kjørelærern min sa en gang til meg; "Håkon, du er redd for å stå i toppen på ei gardintrapp, og hvor høy er den? 1,5 kanskje 2 meter ? Men det å kjøre bil i 160 på svingete veier, det har du ingen betenkeligheter om ? Er her ikke en logisk glipp ?"Terra N837 skrev:Er det deg??
Jeg får den store skjelven bare jeg klatrer i en liten stige.. Høydeskrekk som det holder
Ja det er detTerra N837 skrev:Er det deg??
Jeg får den store skjelven bare jeg klatrer i en liten stige.. Høydeskrekk som det holder
Ref. bijobben min som taximann, kjører en 09 Outback, og den er vond å sitte i over tid, anbefales ikke!Terra N837 skrev: Har ikke prøvd den nye Outback, men har kjørt en -06 modell og syntes den var svært god å kjøre.
Hehe, det skal du få meg til å troEirik N396 skrev:Ja det er detTerra N837 skrev:Er det deg??
Jeg får den store skjelven bare jeg klatrer i en liten stige.. Høydeskrekk som det holderOg det er gøy, ihvertfall for de uten høydeskrekk