Jeg har to apc bokser, en rød og en sort. Den røde skal være bedre enn den sorte men dette er ikke et faktum, for bilen min en 9000 2.0 175hk turbo /87 går bedre med den sorte. De er begge moddet. På den sorte er R42 fjernet og byttet ut med ledning, slik at den skal holde ladetrykket på turtall. På den røde er R42 kortsluttet og R40 er byttet ut med 1300 ohm's motstand. Men når jeg kjører med den røde boksen holder den ikke ladetrykket på turtall men den lader ett par mm inn på rødfeltet for så og falle ned til midten av gulfeltet. På den sorte er trykket like jevnt og fint hele tiden. Den lader ca 1 mm under rødfeltet og på femte lader den litt inn på rødfeltet før den synker til det normale trykket.
Brukt masse tid og bensin på å justere apc men fortsatt går den bedre på den sorte.

Justert på f og p pot, men det blir nesten ingen forandring uansett hvor jeg vrir på dem.
Noen som vet hva det kan være. Plugger, luftfiler, resirkulering ventil, alle vakumslanger, bensinfilter og exos er byttet, men jeg kjører fortsatt på 2,8 bars bensintrykks regulator.
Motoren går fint og bilen er som en drømm å kjøre.
Noen som vet hva dette er, får på det lokale saab verkstedet var det ikke mye hjelp å få......