Jeg har kobla en av slangene fra T-sykket til denne (rød pil) :Ingvar N629 skrev:Sett vakuumslangene til ladetrykksmåler og avlastningsventil på innsida av gasspjeldet, ellers blir det jo ikke vakuum til noen av dem. Du har sikkert kobla deg på spjellhuset på utsida av spjeldet.

Har prøvd litt frem og tilbake med motoren i gang og funnet ut at det er denne som gir TTM vakum ved gasspådrag, altså skal slangen neppe dit. Avluftingen til toppen gikk inn der da jeg fikk bilen, kan det stemme? Trenger den vakum?
Hvor skal slangen fra bremsevæskebeholderen hen? Den går inn på den ene nippelen på vakumklokka under inns.mf. slik det er nå.. Er dette rett?

UPDATE: Har nå endelig fått AV til å åpne høres det ut som, turboshatteren er i alle fall borte og jeg hører et lite poff. Er ikke helt slik jeg er vant til, men jeg kjører nå med den originale AV.
Slik det er nå sitter jeg med noen tilkoblingspunkter for vakum/trykk som ikke er tilkoblet noe. Det er bl.a. på innretningen på "torpedo"veggen, og på niplene i toppen (se bilde forrige side) Noen som har en formening om dette?