Legger inn en liten video her, så kan folk få se talentet til fyren.
Moderator: Moderatorer
Lykke tilSkavold skrev:Jaja, da var varslingen om innkallelse til militæret kommet. Skal visst inn i januar 2010, så fremt jeg ikke finner meg en skole jeg skal inn på ...
Noen som er godt kjent i Bardufoss? :/
okSkavold skrev:Er samband jeg også skal inn i, visstnok ... Jaja, får vel bare gjøre det beste ut av det.Får endelig muligheten til å dra til Tromsø, da. Alltid kunne tenkt meg dit en tur.
Lederutdanning gratis ja, men du må slite endel for den fordiSkavold skrev:Ja, men det høres bra ut.
Jeg er utdannet innen IKT, så litt nerding er jeg ikke redd for!
Ingen som har tatt befalskole samtidig, da? Føler jeg får noe ut av det om jeg tar det når jeg først er inne. Er jo tross alt lederutdanning. Gratis!
Dere får starte en liten STCN "klubb" i leiren da vettuArnljoth N1530 skrev:Og vips.. der fikk jeg et brev i posten som sier følgende:" Forsvaret har planlagt å kalle deg inn til 12 mnd førstegangstjeneste ved Brigade Nord, Sambandsbataljon i Hæren "
Nei? Så artig! Haha.Arnljoth N1530 skrev:Og vips.. der fikk jeg et brev i posten som sier følgende:" Forsvaret har planlagt å kalle deg inn til 12 mnd førstegangstjeneste ved Brigade Nord, Sambandsbataljon i Hæren "