Morten N88 skrev:Singsaker skrev:........
Så var det dette med å fatte seg i korthet..
En ting har jeg lært oppigjennom, har du ikke noe positivt å si om konkurenten, hold kjeft istedet for å snakk negativt. Det hadde vært trivelig..
Og så det er sagt, var ikke i nærheten av pris uansett, så jeg ga ikke bort noen fasit (som du på ett eller annet merkelig vis har fått det for deg)
Hvis sannheten er negativ og bør forties bør du flytte 3knepp østover.....
2/3 hus jeg kommer over i Gj er grovt underforsikret, kundene vil tape 1million++ ved brann, skal det forties? Jeg nevnte også at hvis du har hus så bør du sjekke at riktig areal er med i polisen ellers er det store muligheter for at du er underforsikret.
Ps hvor gammel er du og hva har du forsikret, evt er du med i en organisasjon? Bare for at jeg skal se om noen selskap er bedre på pris/fordelaktig for deg.
Det er få kunder som får spesielt bra pris i et selskap overfor et annet.
Hadde jeg hatt R-sykkel og bil med del-kasko kunne jeg ha vurdert JBF, ellers ikke. Det hjelper ikke hvor billig det er når en skade som du ikke har dekt koster deg 500.000,- eller 04 mod bil med motorhavari til 40.000(som er en lav sum) og uten bil i 12uker........
Jeg var borti noen kunder i Gj ifjor som kunne spart 30.000 på å skifte selskap, men de ville ikke, de hadde aldri hatt en skade og var svært fornøyd med at de fikk igjen 3000.- til jul 07

07. Saab 9-5 1,9 tdi man, sedan.