Som andre påpeikar, om firmaet seier bilen er so veldig bra får de selt bilen for den summen uansett. Og prisen er lav for ein Aero med so lite på tellaren, so det er nok berre motor/gir som har ein km.stand på 60kkm. Når eg sjekka forholda for tysklandsimport for rundt 2.5-3 år sidan såg eg ofrt at ein bil som oppfyllte mine krav kosta rundt 10 000 EUR. Har i ettertid høyrt at det er ein del tyskarar som hentar eldre SAAB-ar i Sverige, pga. at prisnivået der er lavare, og utvalget i bra bilar er betre.
Og seie noko om standen utifrå desse knøttsmåbila i annonsa er håplaust. Monge bilar ser bra ut på avstand...

Og denne ser BTw ut til å vere ein versjon med 160hk, ein norsk eller svenskseld Aero har somregel 175hk.
Her er BTW ein link for dei som likar å kike på mobile.de utan å heilt kunne tysk:
http://www.tyskland.org/tyskland-terminologi.htm
Elelrs er
http://www.tyskland.org ein fin-fin plass å lese om gangen i import av bil, mykje av det same arbeidet må gjerast ved fks. svenske import, men en slepp det tullet med tollskilt osb.