N?dverkt?y, kva treng en egentlig?
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Nødverktøy, kva treng en egentlig?
Litt offtopic kanskje, men sat her og tenkte litt på kva verktøy som kan være kjekt å ha med i SAAB-en om en skulle få eit lite driftssammenbrudd (noko som forsovidt er utenkelig) longs veien.
Kva ville folket her i tilfelle ha hatt med seg av utstyr?
Det eg har tenkt på forløpig sånn i full fart er:
Bits-sett med skrujern som tek bits, selfølgelig med Torx-bits, flate og kanskje nokre Phillips
6/7mm pipe for skrutilkoplingane på div. slangar
Selfølgelig skrujern med flexiklinge for overståande
Nokre skrallenøkklar (Kom gjerne med forslag på dei nødvendige dim.)
Ein liten slangebit og slangeklemmer er heller ikkje dumt trur eg...
Men somsagt, kom gjerne med forslag til eit "fysstehjelpssett"...
Bits-sett med skrujern som tek bits, selfølgelig med Torx-bits, flate og kanskje nokre Phillips
Re: Nødverktøy, kva treng en egentlig?
Jeg har stappa verktøykassa mi full av autoglym-produkter... En ren bil stopper som kjent aldri:)Hjelle, N6 skrev:Litt offtopic kanskje, men sat her og tenkte litt på kva verktøy som kan være kjekt å ha med i SAAB-en om en skulle få eit lite driftssammenbrudd (noko som forsovidt er utenkelig) longs veien.
mvh oddi
900 T16 cab, 1990 <-- solgt 
9-5 2,3 t 1998

9-5 2,3 t 1998
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Det er enkelte som har med seg nesten eit heilt "verksted" og delelager, og andre som Øyvind held seg på eit meir moderat nivå.
Har liksom ikkje planar om å putte so mykje utstyr i bilen at den går dårligare og kan konkurere med NAF's veiteneste...
Trur nok eg skal få kjøpt meg ei lita verktøykasse og putte det viktigaste i, i tilfelle mekansisk tull.
Gode forslag som eg trur eg skal kjøpe inn må vere litt gaffatape, ståltråd og ein passande avbitar i tilegg til det eg alt har nemt.
Sjølvsagt har eg ei boks med reservedekk på boks som kan brukast om det vert for gale med lekasje ifrå hjula...
Oddi: eg har sjølvsagt med AutoGlym baggen min på lengre turar, på småturar legg eg sjeldan ut utan bilen er i representabel stand. ;D
Men kom gjerne med forslag om nyttige dimensjonar på fastnøkklar/piper som kan vere gode å ha, typiske SAAB dimensjonar er vel 10, 12, 14, 17 og 19???

Har liksom ikkje planar om å putte so mykje utstyr i bilen at den går dårligare og kan konkurere med NAF's veiteneste...

Trur nok eg skal få kjøpt meg ei lita verktøykasse og putte det viktigaste i, i tilfelle mekansisk tull.
Gode forslag som eg trur eg skal kjøpe inn må vere litt gaffatape, ståltråd og ein passande avbitar i tilegg til det eg alt har nemt.
Sjølvsagt har eg ei boks med reservedekk på boks som kan brukast om det vert for gale med lekasje ifrå hjula...
Oddi: eg har sjølvsagt med AutoGlym baggen min på lengre turar, på småturar legg eg sjeldan ut utan bilen er i representabel stand. ;D
Men kom gjerne med forslag om nyttige dimensjonar på fastnøkklar/piper som kan vere gode å ha, typiske SAAB dimensjonar er vel 10, 12, 14, 17 og 19???
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Når slike forhold melder seg står eg plutselig utan bil sidan 900:an i år også skal på vinterlagring.Øyvind skrev:Når når det begynner å bli mørkt om kveldene kan det være lurt å ha med seg et knippe pærer. Og snart begynner de å strø i gjen, da er det kjekt å ha med seg et stykke kontaktpapir ( sånn gjennomsiktig folie ) Har faktisk hatt bruk for det flere ganger.
So eg satsar berre på at min jobbsituasjon kan løyse seg, slik at eg kan investere i vinterbil...
Kva brukar du folien til BTW?
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Sted: oslo
- Kontakt: