Acer Aspire One 751h med 11.6" skjerm og 8 timers batteritid (sikkert skrytetall men alikevel)

Moderator: Moderatorer
grattis... kjøpt med linux eller windows?Tor N12 skrev:Da sitter jeg å trykker på min nye minibærbare pc som jeg skal bruke til bilprogramering mm
Acer Aspire One 751h med 11.6" skjerm og 8 timers batteritid (sikkert skrytetall men alikevel)
Ble med Windows XP... programmene jeg bruker opp mot bilen krever dette.. og det er vel omtrent det eneste den skal brukes til så da får det bare være. Man blir ikke skremt av hastigheten nei men den duger daAndrew N1328 skrev: grattis... kjøpt med linux eller windows?
synes de der "netbook" pc'ene blir for treg med windows, men er vel smak og behag...
Mindows vista er en værsting på dette.. aldri hatt et program som tar så inni %¤#/#¤%# lang tid på oppstart, linux på neste pcSkavold skrev:Den store hastighetsfordelen man finner i enkelte Linux-distroer kontra XP må være oppstartstid. Men det er vel mye å hente der også med de rette tweakene til XP, uten at jeg har så mye erfaring med det.
Og litt nerding skader ingen!