Det skal feires med svenske kjøttbullar og pripps. Muligens Fredrikstads pilser. Får bytte ut de "hemlige" bladene under senga med koenigsegg katalogen tenker jeg..
Han sendte kun "high-res" bildene på mail... men viste seg å være samme oppløsning som på saabsunited... litt skuffet, må jo ha over 1680x1050 for å bruke som bakgrunn, ellers blir det stygt :\
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… That’s what gets you." -Jeremy Clarkson
De skyter seg selv i leggen hvis de planlegger å produsere Aero X som supersportsbil. Den er utrolig vakker og har garantert et potensiale. Men tror heller de bør satse på mere trygge løsninger som å lage en mere "hverdagsbil".
Andrew N1328 skrev:Han sendte kun "high-res" bildene på mail... men viste seg å være samme oppløsning som på saabsunited... litt skuffet, må jo ha over 1680x1050 for å bruke som bakgrunn, ellers blir det stygt :\
photoshop....
'82 Saab 99
'86 Saab 900 Aero (go' bilen)
'98 Peugeot Partner (arbeidsbil)
'99 Saab 9-5
- tlf: 94366164 - "Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil"
Andrew N1328 skrev:Han sendte kun "high-res" bildene på mail... men viste seg å være samme oppløsning som på saabsunited... litt skuffet, må jo ha over 1680x1050 for å bruke som bakgrunn, ellers blir det stygt :\
photoshop....
Er fortsatt "digital" zooming... blir ikke bra...
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… That’s what gets you." -Jeremy Clarkson
untouch4ble N1021 skrev:De skyter seg selv i leggen hvis de planlegger å produsere Aero X som supersportsbil. Den er utrolig vakker og har garantert et potensiale. Men tror heller de bør satse på mere trygge løsninger som å lage en mere "hverdagsbil".
Dette er ikke noe Saab kan livnære seg på, det sier seg jo selv. Men som et markedsføringsstunt så tror jeg et par sportsbiler på veiene ville vært helt ypperlig. Et blikkfang som gjør at folk får opp øynene for bilmerket gjør at flere kjøper de "vanlige" bilene. Se bare på Porsche, de bruker sitt navn som sportsbilprodusent for å selge haugevis av svindyre SUVer.
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
Saab skylder General Motors rundt 1,8 milliarder norske kroner. forrige uke nullet svensk tingrett ut 6,5 milliarder norske kroner av Saabs gjeld, over 75 prosent av totalen. Fortsatt gjenstår å betale rundt 2 milliarder norske kroner.
Men de siste årene har General Motors kjøpt opp nærmere 90 prosent av Saabs gjeld.