04, 9-3ss 1.8t! 70 000km.
Var ute å kjørte litt i byen istad.. da det skjedde noe rart.. jeg fikk vikeplikt å måtte stoppe opp helt, da var d så vidt at bilen kom seg fremover i førstegiret. til og med, med flat pedal skjedde det omtrent ingenting, (vi snakker såvidt respons) måtte nesten slure på clutchen, det skjedde ikke mye i andregiret heller.. tredje og fjerde virket omtrent normalt. Så kjørte jeg på en parkeringsplass å starta og stoppa bilen, da virka alt som normalt. Eneste er at bilen på tomgang ligger på 1500 rpm, da den burde lagt på 0,5 ca. For et par uker siden fikk jeg motorlampa på, da viste det seg at det var noen ledd inni gasspedalen som var gåen, og di bytta da hele saken på verksted. Etter det har jeg syntes at bilen har på en måte nøkket om jeg har sluppet gassen, og såvidt vært borti den igjen.. og av og til har den nøkket to ganger når jeg slipper pedalen.. Vet ikke om dette kan ha noe med saken å gjøre, men nevner det alikevell!
Noen forslag?
Elendig, omtrent inget pådrag i 1,2 giret.
Moderator: Moderatorer
Re: Elendig, omtrent inget pådrag i 1,2 giret.
Nei, har ingen mulighet til å gjøre d.. så må vell vente til imaas åpner imorra!
Er så jæ.. merkelig og irriterende, har vært tre ganger for mange på verksted denne mnd! ;p
Er så jæ.. merkelig og irriterende, har vært tre ganger for mange på verksted denne mnd! ;p
Re: Elendig, omtrent inget pådrag i 1,2 giret.
Nice! Hadde jo vært sweet om en av dem hadde trødd til å kunne møtt meg!
Kanskje vi kan benytte muligheten å kjøre et lite localtreff?

Kanskje vi kan benytte muligheten å kjøre et lite localtreff?