matrox N522 skrev:Flere nivåer på Mopedlappen?steff skrev:I helga kjørte jeg opp på hjullaster.. vanskeligere enn forventet.. man skulle visst kunne hele innstruksjons boka utenat fant jeg utNåhar jeg nesten alle M klassene
![]()

Moderator: Moderatorer
matrox N522 skrev:Flere nivåer på Mopedlappen?steff skrev:I helga kjørte jeg opp på hjullaster.. vanskeligere enn forventet.. man skulle visst kunne hele innstruksjons boka utenat fant jeg utNåhar jeg nesten alle M klassene
![]()
Så den jeg også, litt vittig.matrox N522 skrev:Hah, la plutslig merke til at midt på vg.no så var det en bilpoleringsreklame, med en av saabs conseptbiler
fysj da... men de er fine da!Terra N837 skrev:Har hatt jobbhelg, siste nattevakta i dag og siste nattevakta før sommerferien(knock on wood)![]()
Neste helg settes bilen på kaia klar til transport til fastlandet, koster i år "bare" 6400 kr tur/retur![]()
Kanskje siste sommeren med 9-5 og t.o.m Saab... Går muligens over til fienden til høsten *HostV....XC60HOST*
Hehe, jupAndrew N1328 skrev:fysj da... men de er fine da!Terra N837 skrev:Har hatt jobbhelg, siste nattevakta i dag og siste nattevakta før sommerferien(knock on wood)![]()
Neste helg settes bilen på kaia klar til transport til fastlandet, koster i år "bare" 6400 kr tur/retur![]()
Kanskje siste sommeren med 9-5 og t.o.m Saab... Går muligens over til fienden til høsten *HostV....XC60HOST*
kjedelig når sånt skjer, men er jo en selvfølge att det skjer akkurat nå. sånne ting skjer kun når man har dårlig tid, har jeg en følelse av...Terra N837 skrev:Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å knuse den fordømte bilen min!
Aldri har jeg hatt en bil som det har vært så mye kødd med og brukt så mye penger på!
Var å trente i mårres, bilen starta fint både før og etter trening. Så skulle jeg til sysselmannen med de svarte skilta for å få på hvite, som en siste finish før bilen sendes til fastlandet neste mandag....
Da starta fan ikke bilen. Ser ingen reaksjon på turtelleren. Ringte autonord i tromsø for å få bestilt en ny veivakselgiver, og den håper jeg de sender for 5 minutter siden. Har DÅRLIG tid nå
JeppPaul N1176 skrev:kjedelig når sånt skjer, men er jo en selvfølge att det skjer akkurat nå. sånne ting skjer kun når man har dårlig tid, har jeg en følelse av...Terra N837 skrev:Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å knuse den fordømte bilen min!
Aldri har jeg hatt en bil som det har vært så mye kødd med og brukt så mye penger på!
Var å trente i mårres, bilen starta fint både før og etter trening. Så skulle jeg til sysselmannen med de svarte skilta for å få på hvite, som en siste finish før bilen sendes til fastlandet neste mandag....
Da starta fan ikke bilen. Ser ingen reaksjon på turtelleren. Ringte autonord i tromsø for å få bestilt en ny veivakselgiver, og den håper jeg de sender for 5 minutter siden. Har DÅRLIG tid nå
En kamerat av meg kaller det for "pysestrikken". Etter mye holdningsskapende arbeid og gruppe press(der alle utenatt fører hadde beltetArnljoth N1530 skrev:
noen som kan tenke seg hva som skjedde med føreren av dette prakteksemplaret av en halvgammel toyota ?
I morgen sies det at de skal "trekke ut pluggen" på sykehuset og guttungen vandrer hen...
Kameraten brukte derimot BILBELTE og fikk kun kuttskader i ansiktet..
Kjenner jeg blir mektig irritert når folk ikke klarer å bruke belte. Det skal sies at i denne fyrens tilfelle, så "var det ikke tøft" å bruke belte.... Han ble kasta ut av vinduet på førersiden..