Tusen takk til alle som stemte på den eneste gammalsaaben

Kjempe hyggelig

Moderator: Moderatorer
Junior i kartleserstolen fikk det med segRolfi skrev:traff og en del fine saaber som var på vei hjem i dag
blinka som bare det på eimund, men tror ikke han fikk det med seg
generelt mye snop bil på veien i dag. jeg er med neste år
Fikk desverre ikke tatt noen bilder da det alltid var noen svarte flagg i veien951power skrev:var et bra arrangert treff, hyggelig folk og masse kjøringnoen som har flere bilder? gjerne av en rød porsche 944 i sladd..
MVH
Stian Marthinsen
Porsche 944 Turbo
møtte deg og blunket med lysene litt nord for gardemoen i går kveld...Tor N12 skrev:Da, endelig kom jeg meg hjem.
Avgangen ble av en eller annen merkelig grunn gjort først et godt stykke ut på dagen, men det verste var at jeg nesten raste kassa på trekkbilenSkulle innom en kjenning i Oslo, kjørte litt feil og måtte kjøre opp ekebergtunellen og da begynte det å komme stygge lyder fra kassa. Takket være TD Tuning-tommy så fikk jeg skiftet olje på den og da ble ulydene borte om jeg ikke belastet den så jeg la avgårde. Men det viste seg at om jeg kom til litt motbakker så kom lydene tilbake. Snakket med Daniel (Sprokit) om å få sette igjen hengeren og den gule i gården hans og det var i orden men ettersom jeg har fullt opp på jobb denne uka så ble det upraktisk for meg. I allefall, Morten N88 meldte seg og tror dere sannelig ikke at han kjørte og møtte meg på Tynset (han bor 10 mil nord for trondheim)
![]()
Så trakk han hengeren hjem mens jeg kjørte som en prest, var nede på 0.47 på mila men endte på 0.53 når jeg parkerte i gården og da nullet jeg ut kjørekomputeren på Tynset så alle motbakkene ble med
For en super gjeng!!!