Bli med Saab Owners Worldwide lending team!
Håper flere joiner Saab Owners Worldwide lending team. Saab eiere er kjent for å være hjelpsomme, og er rett og slett bare litt mer allright. Dette har vel de fleste erfart både på forumet og ellers blant saab venner og bekjente
Det som er morsomt med Saab Owners Worldwide lending team er at vi hjelper andre som er like interessert i bil og motor i den fattige verden. Jeg husker min første tohjuling/ bil og den friheten det representerte, jeg kan tenke meg at disse ikke har noe mindre eierskap eller lidenskap til sine doninger selv om det ikke alltid er en Saab. Ofte generer transportmidlet mat på bordet til hele familien også. Alt fra tuk-tuk’er i Aisa til motorcarroer i sør amerika, sykkeltaxier i Kenya til gamle rustne holker som brukes til taxi eller lastebiler i Mongolia eller India.
Ikke minst dette er dette et LÅN som man får tilbake og ikke veldedighet, Pleier å le av såkalte ”kjente fjes” som fronter ditt og datt (bryr meg svært lite om den slags) MEN er det en som jeg har respekt for og støtter Kiva's sak: Arnold:
http://www.youtube.com/watch?v=pqep14L2f7k sjekk denne, samt klassikeren “pumping iron” ingen over ingen ved siden her for oss som er oppvokst med filmene og treningen. Godt nok for Arnold = godt nok for meg
Har selv igjennom Kiva lånt ut noen hundre usd og ingen av lånene har verken vært forsinket eller ikke tilbakebetalt. Tilbakebetalingsprosenten er hele 98 % og dette blant de aller fattigste i verden. Utrolig, i tilegg sender Kiva 100 % til lånetageren. Andre veldedige organisasjoner kan ta hele 40% pr hundrelappen i omkostninger og diverse.
Har du 25USD som er kr 159.- så kan man låne ut til en som er like interessert i motor, bil og mekking som oss og faktisk gjøre en forskjell.
NB. Kiva er vanedannende

og går alt annet som twitter, facebook, blog en høy gang og i mente. Sann mine ord her kamerater.