Legg inn
av Ingvar N629 » 02 sep 2009, 18:16
Hei!
Du må dra unna de gummihylsene som sitter der, på innsida av dem så sitter det mothaker. Det finnes spesialverktøy for å løsne dem, når du ikke har det så kan du kappe en sprittusj og stikke inn der slik at alle mothakene slipper.
Om du skal løsne slangene for å bytte dyser eller ta ut motoren, så kan du jo bare løsne railen fra innsuget og la slangene sitte
For å få tilgang til hele forumet må du melde deg inn i klubben, det ligger link lenger oppe på sida ("bli medlem i STCN").
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan