magnetventil
Moderator: Moderatorer
magnetventil
kanskje et dumt spørsmål men....hva skjer egentlig om man kobler ut magnetventilen på en og900 T8 ???
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Innlegg: 2227
- Registrert: 01 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Da blir du vel kjørende på grunnladetrykk noe som ikke er så moro.
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
Re: magnetventil
ikke morsomt med grunnladetrykk nei!!!Anonymous skrev:kanskje et dumt spørsmål men....hva skjer egentlig om man kobler ut magnetventilen på en og900 T8 ???

men det påvirker ikke noe annet i motoren? f.eks at motoren av en eller annen grunn får for mye bensin...??
- john n04
- 2.0 bar
- Innlegg: 699
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 004
- Navn: John Arild Berentsen
- Bil: SAAB 9-3SS 1.9TiD 2005
- Sted: Flekkerøy utenfor kristiansand
- Kontakt:
Har prøvd det jalassis70 skrev:Niks, berre ladetrykket. Men du meiner å koble den heilt av/vekk, så kan det bli skadelig for motor. Då vert det ingen begrensning på turbotrykket.![]()
![]()

Dæven hvor jeg skvatt da det smallt!

Til opplysning så var det bare gummislangen mellom gass spjeldet og trykkrøret som gikk av.
lawicel CanUsb, og Tech2!