gjeldende bil: NG900 turbo 1998 mod. T5
Bare så det er sagt, jeg spør grunnet at jeg har lest sikkert 5 forskjellige innlegg ang dette, men det fleste har forskjellig måte på hvor en skal koble til vakumslangen som går fra turbotrykksmåleren og ut til vakumslangesystemet, eller "innsugsområdet" hvis en skal kalle det noe..
1. Noen som har en helt korrekt fasit hvor jeg skal koble meg på vakumslangene med t-stykket, evt et tydelig bilde?
2. Har tidligere koblet meg på slangen fra avlastningsventilen og inn til innsug, fikk deretter ugjevnt turbotrykk. Er dette årsaken? Skal dette ha noe betydning? Demonterte deretter og koblet orginalt igjen..(er ute etter svar på spesifikt om dette har noe betydning) - Kan godt tenkes turbotrykket var ugjevnt fra før av (da disse mv'ene er så sabla elendige)
Slik det ser ut på faq'ene kan en jo nesten koble seg på hvor som helst..
Håper på konkrete gode svar
