Budbil kongen Toms 10 Bud

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Svar
saab1

Budbil kongen Toms 10 Bud

Legg inn av saab1 » 14 sep 2009, 14:34

Jeg skal innrømme allerede nå at jeg ikke er særlig TV- entusiast. Og er kanskje litt sein med å kommentere den realityserien på Viasat 4 fra budbil giganten Toms. Men jeg fikk høre om denne for ikke så lenge og nå har jeg sett alle episodene på nettet. http://www.viasat4.no/budbringerne

Må si jeg hadde foretrukket å fått pakken min levert av et annet bud enn Trond :P

Selv har jeg jobbet i budbil bransjen i 4 år, og må si jeg synes synd på både Tom og Trond. For det kan umulig være greit å ha et bud som er så brutal mot sine kunder som Trond. Jeg må si jeg likte den historien hvor det viser seg at Trond (som ikke kan holde seg, fordi han har en sykdom) urinerer på hekken til en kunde som han skal levere pakke til. Og når Norge er landet med flest Liverpoolsupportere, passer det også kanskje dårlig med Tronds aggresive holdning mot de også. For det viser seg allerede i episode 1 at budet ikke kan fordra Liverpoolfans :P

Dette er serien alle må se :) Morsommere bud enn Toms skal du lete lenge etter

Helge
Overload!!!
Sted: Gaupen, Hedmark

Re: Budbil kongen Toms 10 Bud

Legg inn av Helge » 18 sep 2009, 16:31

Går det dårlig i budbilbransjen for tiden?
Eller driver du REKLAME!
http://www.lrforum.com/forum/index.php? ... ntry401836
06 9-5 TiD.
99 9-3 Cab.

saab1

Re: Budbil kongen Toms 10 Bud

Legg inn av saab1 » 22 sep 2009, 13:51

Det går ganske greit i bransjen virker det som, det er hvertfall hva budene sier til oss på lageret, men man vet jo aldri. Jeg er i logistikkbransjen, men har interesser rundt bil og motor. Jeg driver ikke med så mye reklame altså, men jeg synes det må være lov å kunne drøfte samme tema i forskjellige forum hvor det er bilinteresserte, det er jo trossalt en morsom serie :)

Svar