Jo, kanskje, fordi jeg har annen bissniss i tr.heim og fikseIngvar N629 skrev:Du har da ikke tenkt å kjøre hit og hente dem?Paradigm N558 skrev:10 timer til tr.heim...

Moderator: Moderatorer
Jo, kanskje, fordi jeg har annen bissniss i tr.heim og fikseIngvar N629 skrev:Du har da ikke tenkt å kjøre hit og hente dem?Paradigm N558 skrev:10 timer til tr.heim...
Dama med dertilhørende ting har jeg kasta ut, så det ligger noe sannhet i detdoo-kie skrev:Dama de som har tvunget deg til å kjøre på IKEA?
uff da ParaParadigm N558 skrev:Dama med dertilhørende ting har jeg kasta ut, så det ligger noe sannhet i detdoo-kie skrev:Dama de som har tvunget deg til å kjøre på IKEA?
For å si det slik, jeg er bare gladEdward N812 skrev:uff da ParaParadigm N558 skrev:Dama med dertilhørende ting har jeg kasta ut, så det ligger noe sannhet i detdoo-kie skrev:Dama de som har tvunget deg til å kjøre på IKEA?dere Bodø-studs har visst det med å hive ut kvinnfolka
Den dama bør vær et skup om du kjører hele veien fra Bodø-Trondheim-Bodø, det blir vel ca 150 mil hvor mange mil er på elendige veier, over saltfjellet på senhøsten mm.Paradigm N558 skrev:Jo, kanskje, fordi jeg har annen bissniss i tr.heim og fikseIngvar N629 skrev:Du har da ikke tenkt å kjøre hit og hente dem?Paradigm N558 skrev:10 timer til tr.heim...
Det er halvpris på tøffler på IKEAParadigm N558 skrev:Den dama er eksen til Mr. K_duck.. og det er vel i grove trekk handle på IKEA, feste og ha det gøy.. siden hun tilfeldigvis også er besteveninna mi...