Er det noen her som vet hvordan man kan regne ut gjennom snitt farta, når man bar vet tid og strekning?

eks: 16,47 skeunder go 648 meter

Intresert om å se hvor nøyaktig politiet har vært i utregninga si : p
Moderator: Moderatorer
684m/16.47s = 39,34 meter per sekund | (ganger med 1/1000 fordi det er 1000 meter på en kilometer)EBT skrev:Hei.
Er det noen her som vet hvordan man kan regne ut gjennom snitt farta, når man bar vet tid og strekning?![]()
eks: 16,47 skeunder go 648 meter![]()
Dette hørtes trist ut.............EBT skrev:Hei.
Er det noen her som vet hvordan man kan regne ut gjennom snitt farta, når man bar vet tid og strekning?![]()
eks: 16,47 skeunder go 648 meter![]()
Da ryker lappen på 116kmh, da vil jeg tro at det blir palle-snekkring, skaff deg en advokat som gi deg max betinget samt bot, pallesnekkring er bare tull!EBT skrev:Var i 80 sone.
Nytter ikke å følge med i speilet, når den møtte oss, for så og snu å komme etter oss.Morti skrev:ups.. det kalles vel "å gå på en smell" ?
Gjelder å følge med i speilen! hehe
Neida, ble boret hull i bunnpanna på den SS`n, så den gikk ikke lenge etterpåAleks_ skrev:Type Saab 9-3SS kanskje?![]()
Eller var det en uniformert?
Hvordan gikk det med passasjer og slikt da? Ble det noen konsekvenser for den/de?
Det var nok i 90 sonen, kanskje med midtskiller evt noe annet!Arnesl N1394 skrev:Vil tro du slipper pallesnekring uten at jeg kan så mye om de greiene der.. En på jobben hos meg ble tatt i snitt på et sted rundt 140km/t over 2 km, og han gjorde ingenting for å få begrenset straffen.. Han endte opp med 9 mnd. uten lappen og 0,- i bot, men 36 timer samfunnstjeneste.. (Hvorav 18 timer var under avvikling av bilcross løpVet ikke hvor preventivt det funka men..)
Neida, sant det. Skjedde i NærosetAleks_ skrev:Haha, kødder du?![]()
Stasjonsvogn eller sedan?
Har sett sivilen i Hamar området har hatt både sedan og stasjonsvogn. Men lurer på om sedanen var en A5, og stasjonsvogna var mørke blå A4![]()
Stasjonsvogna kom ihvertfall bak meg og en kamerat etter litt friske pådrag ut på E6.. Lå bak oss en stund, før den tok en U-sving midt på E6.![]()
Men uansett, dette var surt Espen.Spørs om Stian får "låne" bilen litt fremover da
![]()
Hørt noe mer om åssen det blir? Hvor lenge går du uten lappen osv?